Vil lese DIN blogg!

Nå som vi er værfast og ikke kommer oss noen vei å derfor må ha mer innedager ettersom været ikke er så bra til at vi kan gå ut. Vi kan ikke få på trilleturer å snøen er for høy til å klare å renne på akebrett. Alt er for høyt, å vinden for stor. Håper det kommer seg ut over dagen så vi kan gå ut å prøve å sette lit pris på snøen. Men ettersom været er så ekstremt har jeg lyst til å kunne oppdage flere gode bloggere. Derfor ønsker jeg å lese din blogg! Så sleng gjerne inn en kommentar med link til bloggen din å gi meg litt lesestoff eller legg meg til her på blogg.no så jeg kan finne lese bloggen deres:) 

Håper dere alle får en flott dag å er litt mer heldig enn å vere værfast med evig mye snø! 🙂


 

35 thoughts on “Vil lese DIN blogg!

  1. Les gjerne denne: bitchangels.blogg.no det er en blogg av to bestevenner som ikke bor i samme land

  2. Awww! Hadde vært koselig om du hadde stikker innom min blogg. Den er vandiiis.blogg.no
    Hadde vært utrolig koselig det ja. 😀 håper dagen din blir bedre <3
    - Vandiiis

  3. Heisann, ta gjerne turen innom bloggen min 🙂 Alenemor til en gutt som er 1 år eldre enn den nydelige jenta di. Blogger om alt! Legg meg også gjerne til som venn om du vil 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top