Bloggen opp å frem


Mitt blogginnlegg er på side2.no/familie trykk –>Her for å lese det!

Dette året har startet helt fantastisk. Ting har virkelig snudd seg mot den positive siden for meg å bloggen min! Det er mindre tanker i hode mitt nå i hverdagen å jeg får mulighet til å få slappe av litt oppi det litte hode mitt. For de som er alene mødre selv, vet hva jeg snakker om. Jeg har mindre bekymringer og får ha mer michelle tid nå når min fantastiske datter sover, isteden for å måtte bruke tiden når hun sover med at hode jobber på spreng pga utfrodrende situasjoner som gjør at det blir tanker i hode. Jeg tar det ikke forgitt at nå blir det mindre tanker, mindre bekymringer osv i hverdagen min. Men jeg gleder meg over hver dag å uke som jeg får ha der det er mindre av dette å mer “slapp av tid” i hode mitt når jeg bare er “michelle” litt når min datter sover. Jeg elsker å få mamma men en mamma trenger også litt tid til å bare være seg selv i hverdagen å det får jeg når min datter sover litt om dagen. Noe annet jeg også gleder meg utrolig mye over er bloggen min! Det er merkelig hvor mye en blogg kan bety for noen, men bloggen betyr mye for meg. Det er min #”friplass” der jeg får skrive å ordlegge meg om hverdagen å mine tanker. Ja det er offentlig men samtidig så er det min plass, å mitt liv. Jeg velger selv hva jeg vil skrive om, men jeg får ordlegge meg å det gjør utrolig godt. Nå har bloggen min fått veldig mange flere fantastiske lesere, å det har hvertfall dobblet seg, om det ikke har 3 dobblet seg iforholt til hva det var før. Bloggen min har nå nylig kommet på topp200 lista for hele norge, å dette er stort for meg! Ikke nokk med det men den har også kommer på de andre listene som er på blogg.no også. Jeg var og er enda overlykkelig av å se bloggen min ligge på topplisten for norge. Bloggen min skal også nå bli skrevet om i lokal avisen for Birkenes i Aust-Agder. Jeg har en avtale med de i morgen å er utrolig spent å gleder meg til dette. Flere ting har også begynt å komme seg nå med bloggen min, men det ønsker jeg å gå ut med å dele med dere fantastiske lesere om litt. Så følg med så får dere vite det når tiden er inne!

Jeg var også inne i dag å så på side2.no/familie sin nettside. Jeg leste ned igjennom å plutselig så jeg noe som kunne minne meg om en blogg som jeg skrev i fjord. Jeg klikket meg inn å ble helt overrasket av å se det øynene mine så. Det var sjokk, det var stort! Et av mine blogginnlegg hadde blitt lagt ut på side2.no/foreldre! Jeg vet ikke eksakt hva tid de la det ut hos dem, men det spiller ingen rolle for uansett så er blogginnlegget mitt lagt ut på siden deres. Det var så utrolig kjekt å se at dette å jeg sitter enda å smiler å er utrolig glad for det. Jeg er også super glad for hvordan det fantastiske året 2014 nå har startet å gleder meg som en liten barn selv for å se frem over hvor bra dette året skal bli.

For å lese blogginnlegget mitt som er på side2.no/familie trykk –>HER

 

Har året startet bra for dere?
Er du fast leser på bloggen min?

3 thoughts on “Bloggen opp å frem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top