Gjesteinnlegg møttes for første gang

Xtine Michelle spurte om jeg var interessert i å skrive et gjest innlegg på bloggen hennes, da tenkte jeg bare OH SHIT. Jeg er ikke så veldig glad i å skrive, men tenkte jeg får vell prøve!

Mitt navn e då Marita, jeg er 20 år og bor på klepp (Rogaland).

Tenkte å fortelle litt om hvordan jeg og Michelle ble kjent, det hele startet i 2009, Michelle bodde på sandnes og jeg på tananger hos pappa. Vi gikk på Godalen på Design og handverk, vi begynte og snakke sammen der og fant på ting i helgene og av og til på kveldene, Mich sporte meg en gang om jeg ville bli med til Haua ei helg og se hvor hun bodde med moren og faren. Jeg sa jo selvfølgelig ja, vi tok bussen fra sandnes til haua så hentet Bente oss ved kiwien, så reiste vi opp til mich å koste med hundene, gikk ut i stallen og reiste ut med noen av vennene til michelle. På lørdagen bestemte vi oss for og ta litt bilder siden bente og Michelle er så glad i å ta bilder, så vi fant ut at vi skulle gå på ski med hundene så bente kunne ta bilder, det ble mye latter og fall. Men uansett hva som skjer så ler vi alltid av det! 

  

  
 
Når vi sluttet på skolen i 2010, flyttet michelle hjem til haua igjen, men det stoppet ikke oss fra og være med hverandre, får enten reiste jeg til michelle eller så kom hun til meg. Michelle flyttet så til Moi, så da ble det litt mindre besøk, men vi treffest når vi kunne. Da bente og jarle skulle gå fra hverandre flyttet Michelle sammen med bente til Mandal. I november 2012 husker jeg bente skrev til meg på facebook om jeg ikke kunne prøve og komme om 2 helger siden da fyller michelle året, å vi ble enige om at vi skulle ikke si noen ting til michelle så, jeg bestillte togbilett og avtalte med bente at hun skulle hente meg på toge til et klokkeslett.

Da vi kom inn døren så michelle ikke helt hvem det var men da hun så meg kom hu springende med tårer i øynene og ga meg en mega klem, vi lo og lo for michelle hadde ingen aning om at det var meg, men overraskelsen stoppet ikke da, for vi gikk opp i stallen så michelle kunne stelle hesten sin så da sa bente at vi skulle gå hjem frem til foring så kunne vi heller komme opp da, men michelle prøvde og nekte for hun ville ikke hjem, men vi klarte og få henne med hjem for 1 time senere gikk vi opp i stallen igjen for da skulle vi hjelpe til og *FORE* hestene. Men istedenfor så var de pizza og kake og goe venner som ventet.  Når vi var ferdige i stallen  fant jeg og michelle ut at oi, vi har bare bilder fra 2009 så da sporte vi Bente når vi var i stallen om hun kunne ta nye bilder av oss siden de var så lenge siden, å bente sa ikke nei. Så da laget vi til slik at vi kunne ta bilder sammen og hver av oss. Det var mye latter for jeg klarer alltid få dei 2 damene til å smile med litt tull!

  
 
  

Julen 2012 husker jeg at jeg fikk en mms melding av michelle der det sto: Du skal bli Tante, God jul med bilde av en graviditets test! Jeg husker at jeg ble så glad at tårene kom, da folk sporte ka jeg gråt for så sa jeg bare, jeg har fått julestemning! Haha, kunne jo ikke si at hun var gravid.

 

Sommeren kom og jeg var i lyngdal sammen med xen min, mamma, stefar og lillesøster. Vi reiste hjem ijen etter 2 dager, men jeg var hjemme 1 dag så reiste jeg ned igjen for michelle var på sykehuset og Mina Adeline var født. Så jeg satte meg i bilen og kjørte til mandal der jeg satt på med bente videre. Vi kom til sykehuset og der traff vi michelle, jeg husker jeg var så stolt over henne og Adeline var helt nydelig! Jeg var så stolt da jeg fikk holde henne!

Nå er det en stund siden jeg var og besøkte Bente og Michelle så jeg skal reise ned igjen nå til helgen! Å gjett om jeg gleder meg til å treffe Mina Adeline, Min bestevennine og Reserve Mamman min <3 

Ha en fin dag videre folkens!

 

Xoxo Marita

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top