Minner om spørsmålsrunde + jeg vil lese din blogg!

Det er ikke forsent enda til å være med på spørsmålsrunden som jeg nå har på bloggen. Jeg starten den nå i helgen å tenkte å minne dere fantastiske lesere om den, så dere har muligheten til å slenge inn noen spørsmål 🙂 Spørsmålene kan dere enten skrive her eller så kan dere trykke dere inn –> Her  for å skrive spørsmålene dere har. Jeg har også lyst til å lese din blogg. Så legg gjerne inn spørsmål under spørsmålsrunden å link til bloggen din så jeg kan ta en tur innom bloggen din å lese litt! 🙂 er alltid kjekt med litt lesestoff å flere blogger å titte innom når min herlige datter sover. 

 Har du deltat på spørsmålsrunde?
Hva er din blogg? 

 

blogglisten_2f3ac23dbd4863819229af6c9e80ff22

10 thoughts on “Minner om spørsmålsrunde + jeg vil lese din blogg!

  1. Bloggen min er: http://www.miabakke.blogg.no :))
    Hva er din favoritt mat?
    Favoritt kjendis?
    Favoritt merke på bil?
    Liker du interiør?
    Hva syns du om min blogg?
    Vår, sommer, høst eller vinter?
    Har spørsmålsrunde selv så du må gjerne spørre du også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top