Sjokk! Topplisten for hele norge!

Hei alle dere fantastiske lesere!
Nokk en dag der jeg utrolig nokk får muligheten til å få være på #topplisten . Denne dagen er jeg faktisk på alle listene som enn finner på blogg.no sine sider! #utrolig men helt sant. Jeg er så utrolig glad! Lesertallet har virkelig vokset nå denne helgen, noe som er utrolig kjekt. Jeg er som nevnt tiligere ikke vant til å få ligge på disse store listene så dette, så det er veldig kjekt å ikke minst stort for meg. Jeg ble helt paff når jeg så i dag at jeg lå på topplisten hele norge, topplisten birkenes (der jeg bor), bloggtoppen, aktiv og pluss. Er det rart at jeg blir super glad av å se dette? Jeg ønsker igjen å takke dere søte å helt fantastiske lesere som gjør dette mulig for meg med min blogg. Jeg setter uendelig stor pris på hver å en av dere og ikke minst de fine komentarene dere også legger igjen på bloggen min. Ja jeg setter pris på alt, det er ikke noe jeg er vant til så det er utrolig koselig å se dette. Det er takket være dere fantastiske lesere at det er mulig for meg å komme på disse topp listene og listene som de har her på blogg.no. så en kjempe stor takk til dere alle <3

Håper dere alle får en fortsatt fin dag. 


Følger du bloggen min fast?
Følger du bloggen min på facebook?
Har du vert på topplistene på blogg.no?

11 thoughts on “Sjokk! Topplisten for hele norge!

  1. Hei 🙂 Jeg trenger litt hjelp nå i startfasen av bloggingen, så jeg lurer på om du kunne ta en tur innom? Det hadde betydd masse for meg 🙂

  2. Amatorfotografen600d: Tusen takk 🙂 Så utrolig kjekt! Er jo stas å være på toppen uansett om det er for hele norge eller om det er for hjemplassen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top