*Milepæl* Rygg til mage

Dagene er langt ifra hva de var for 1 år siden. Dagene nå etter jeg fikk Mina Adeline er hele tiden fylt med spenning, glede, overraskelser og masse mer. Utviklingen til Adeline er helt utrolig å se på. Ting går så raskt og hun utvikler seg så bra.

Nå har hun jo for en liten stund siden begynt å le og snakker hele tiden. Ja å oppdage stemmen var virkelig nøkkelen til alt og det er virkelig super kjekt for hun etter hun oppdaget stemmen sin. Det er virkelig ikke stille i huset nå før min vakre datter sover. Men ingenting er vakrere enn å høre den herlige stemmen hennes når hun snakker å snakker. Smilet og latteren min forsvinner aldri når hun er rundt meg.

Nå denne uka som var skjedde det noe stort! Et stort øyeblikk for både meg som mamma å for Mina Adeline. Hun klarte faktisk å snu seg ifra rygg til mage! Ja det er helt utrolig, å jeg sa rett. Ifra #Rygg til #Mage ! Jeg satt i sofaen å så på tv å følgte med på og jenta mi så lå på gulvet å koste seg. Da jeg så hun jobbet med å prøve å snu seg så pleier jeg alltid å følge med. Mamma satt i andre enden av sofaen å så også på tv en. Plutselig håpet jeg opp ifra sofaen, glasset mitt med vann hålt jeg også på å velte. Jeg har virkelig aldri fløyet så raskt opp ifra sofaen så det jeg gjor da! I mens jeg reiste meg så raskt opp brøt det ut av munnen min i ren glede! ?Hun klarte de, Hun klarte det!? Jeg hev meg ned på knærne for å komme ned på gulvet til Adeline å kysset hun på kinnet å fortalte hun hvor flink hun var. Hun så bare på meg å smilte å forsto nokk at jeg var super stolt, å det var hun også. Endelig klarte hun å snu seg ifra rygg til mage, noe hun har prøvd på en liten stund å blitt rett å slett sur når hun ikke har fått det til å måtte fått hjelp av meg. Min mor forsto ingenting å så ned på meg der jeg satt på gulvet med tårer i øynene av ren glede å det største smilet rundt munnen. Så klarte jeg endelig å si det årntlig ?hun snudde seg. Hun klarte det. Hun gikk ifra rygg til mage?. Mamma stormet ned på gulvet hun også å var kjempe stolt over hva Mina Adeline hadde klart. Å Adeline lå det så stolt over å endelig ha klart det, å smilet var stort hos hun også.

Etter hun klarte å snu seg ifra rygg til mage, har det virkelig ikke vert stopp på det. Når jeg legger hun ned på lekematten på gulvet så går det ikke lang tid før hun plutselig ligger på magen å hvis jeg prøver å snu hun tilbake på ryggen når hun ikke vil det, viser hun meg tydelig at dette var ikke det hun ville. Så nå snur hun seg hele tiden å smilet er like stor å hun viser tydelig at hun er stolt over hva hun nå får til. Men på det samme tidspunktet så virker det som hun vil klare mer å mer. Hun er veldig ivrig på å prøve å komme seg ferm over når hun ligger på magen, å hun beveger seg utrolig mye rundt på golvet, men ikke fem over å bak over enda. Så nå går vaskemaskinen i et (noe som ikke er unormalt når enn har barn) for hun snur seg uansett om hun nettopp har spist, blitt ammet, hatt noe å drikke osv. Ingenting stopper hun i å snu seg nå 🙂 Noe som er helt logisk er jo det at når hun hele tiden skal over på magen uansett hva så kommer det jo gulp å da blir det nå enda mer klær og tepper osv å vaske 🙂 Noe mange nokk kjenner igjen.

Jeg er så utrolig stolt over hun å det er så uendelig kjekt å se hvordan hun utvikler seg. Alt skjer så raskt å tiden flyr jo. Det er helt utrolig men sant. Det er virkelig spennende tid å hver tid har sin sjarm! 🙂

Mer om utviklingen hennes kommer etter hvert.


Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top