12 Fakta om meg

Go mandags førmidag søte lesere! 
Tenkte det kunne være greit å legge ut 12 fakta om meg selv, noe av det vet dere nokk ifra før av å noe ikke. Om det er noe om meg dere lurer på så er det bare til å spørre 🙂

12 fakta om meg: 

obsession-black-heart-love Jeg ble født 3 uker før termin
obsession-black-heart-love Jeg satte på Xtine navnet selv da jeg var 16 år. 
obsession-black-heart-love Jeg har gått 4 år på videregående (Tip, kjemi & prosess, design og håndverk, påbygg)
obsession-black-heart-love Jeg byttet skole det siste åre på ungdomsskolen 
obsession-black-heart-love Jeg ble mobbet fysisk og psykisk i 10 år på skolen og fritiden
obsession-black-heart-love Jeg fikk min første hest når jeg var 8 år
obsession-black-heart-love Flere av vennene mine trakk seg bort når jeg ble gravid
obsession-black-heart-love Jeg elsker å fotografere
obsession-black-heart-love Jeg er veldig opptatt av positiv tenkning 
obsession-black-heart-love Jeg ønsker å få kjøpt meg et småbruk
obsession-black-heart-love Jeg var aldri glad i å lage mat før etter jeg ble mamma
obsession-black-heart-love Jeg har alltid drømt om å bli modell 

2 thoughts on “12 Fakta om meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top