New in – Moonboots fra dr.lykke!

Go kveld fantastiske lesere!
Den siste tiden har jeg kommet over en #nettside som jeg virkerlig bare elsker! Det er den mest geniale nettbutikken ever.. Det er nemlig noe så enkelt å billig så netthandelen.no, utrolig men sant. Ingenting er kjekkere enn å kunne legge inn bud på det enn ønsker å kjøpe å ende opp med å få ting til en slikk å ingenting. Ting som koster egentlig ganske mye til vanlig kan enn vinne budrunder med å få det til en super god pris. Jeg trenger nokk ikke å gå mer innpå hvordan en budrunde fungerer osv, for alle kjenner jo til det. Haha. men alså for dere som ikke kjenner til denne nettbutikken så finner dere den –> Her! Om dere ikke har vert innom der før så råder jeg alle til å gå inn å se. Enn kan få kjøpe alt ifra sko, klær, treningstøy til verktøy, kjøkkenting, ting til hagen, pynt til huset, osv. Det står den vanlige prisen også på hver produkt å så er det bare til å by. Enn kan også kjøpe ting til full pris også der. Det kan enn velge selv va du selv ønsker. 

Jeg har jo virkelig kost meg med å shoppe litt med budrunder der inne å blant annet så har jeg fått meg noen nye sko. Enten så hater du skoene eller så elsker du dem. Det er ikke sko for alle men heldigvis er det ikke alt alle kan like. Selv synes jeg skoene var kjempe kule men også veldig spesielle. De er ikke noe finsko men samtidig så synes jeg at de er kule. De er ufattelig varme og utrolig gode å gå på. Det e Moonboots ifra dr.lykke. De koster egentlig kr. 999,- men jeg fikk de for kr 1,- etter en budrunde. Jeg har nå brukt de ute i – 5 grader å jeg var god å varm på bena så det de står om at skoene er årets varmeste sko, er virkelig sant! Jeg er utrolig fornøyd med skoene å andre ting jeg har kjøpt på netthandelen. Jeg legger nokk ut flere ting etterhvert som jeg har kjøpt der. Synes selv det er greit å vise andre at enn kan finne mye fint til en billig penge isteden for å måtte bruke masse penger for å kjøpe noe av det samme. 

   

Har dere kjøpt ting på netthandelen før?
Hva synes dere om skoene?
Liker dere å handle på budrunde?

15 thoughts on “New in – Moonboots fra dr.lykke!

  1. andelly: Tusen takk 🙂 okei, er nokk ikke alle som har hørt om netthandelen. Men er vert å ta turen innom der å se, for enn kan få mye for pengene 🙂

  2. Linda Taylor: Ja di er veldig varme, noe jeg synes er herlig nå som det er såpass kalt her som vi bor 🙂 nei, det er ikke sko som faller i smak for alle. Så det er en helt erlig sak 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top