Tusen takk, kjære lesere!

I går ble det en enorm forskjell på kurven over hvor mange lesere å sidevisninger som var på bloggen. Jeg ble så glad av å se hvor mange så var innom å leste på bloggen min i går. Det har aldri vert så mange innom bloggen min å lest før. Det var utrolig kjekt å det gledet meg masse. For gøy så var jeg innom topp listene i dag på blogg.no for å se hvordan listen så ut. Da jeg bladde lengre ned over å kom til plass nr. 111, kom sjokket! Jeg lå på plass nr 111! Min blogg hadde kommet på topp 200 lista over hele norge. #Glede #stortøyeblikk ! Jeg ble så uendelig glad. Jeg har ligget på topp 200 lista på blogg.no for hele norge før men aldri så langt oppe (jeg synes det er langt oppe ettersom jeg har vert lite på den topp lista). Men siden jeg er så heldig å ligger på denne topp lista i dag, så har jeg rett å slett dere fine lesere til å takke. Det er takket være at dere tar dere tid å vil lese bloggen min så gjør det mulig for meg å få ligge på denne lista. Så tusen mange takk til dere alle. Jeg er uendelig takknemlig for at dere gjør dette mulig for meg med bloggen min. Det betyr utrolig mye for meg (det høres kanskje domt ut for noen, men bloggen betyr endel for noen av de så blogger å jeg er en av de som bloggen betyr endel for). 

Det blir utrolig kjekt å se videre om jeg får ligge på topp 200 lista for hele norge, det hadde iallefall vert utrolig kjekt å fått muligheten videre. Men stort nokk uansett å få ligge der i dag. Vis noen av dere ønsker å følge bloggen min videre å bli enda bedre kjent med meg og min datter, så har jeg en facebook side til bloggen –> Her!  Og nokk en gang tusen mange takk til dere alle fantastiske lesere som gjør dette mulig 🙂


2 thoughts on “Tusen takk, kjære lesere!

  1. På min blogg kan du bli linket, konkurransen varer helt til i morgen. 4stk vil bli linket, og få bilde av bloggen sin på min blogg. Du hadde en fin blogg, lykke til videre. Stå på<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top