Svar på “hvor mange tror du?”

Go søndags førmiddag kjære lesere!
På ferdag la jeg ut et bilde der jeg spørte dere om hvor mange smokker dere trodde at det lå i boksen som min datter hålt på. Det var ikke mange som tippet, men kjekt uansett at noen la igjen en kommentar om hvor mange de tippet at det var i boksen. Svaret på hvor mange det lå i boksen sa jeg at jeg skulle avsløre i dag. Så i boksen lå det 33 smokker! 🙂 Det er ganske mange smokker, men sånn blir det når min vakre datter finner ut at hun ikke vil ha den “gamle” typen av smokkene sine. Da er det bare for meg å gå å kjøpe nye smokker til jeg finner den typen hun da ønsker å ha.

Håper dere alle får en fin søndag.


 

2 thoughts on “Svar på “hvor mange tror du?”

  1. Hehe, jeg vil si det er NOK med smokker hvertfall 😉 HAHA, jeg var sånn selv… en smokk til hver anledning 😉 Eller en bedre smokk som knerta liker bedre 😉 mn ja, 33 er drøyt 😛 Har vel noe slikt selv her, og jeg sliter med å avvenne ho :O

  2. Ronja: hehe, ja det kan enn trykt si 🙂 godt å høre jeg ikke er den eneste så har det sånn 😉 hehe, jeg tørr ikke å tenke nå på hvordan det kan komme til å bli med å avvenne hun med smokker.. Men fårhåpentligvis kommer jeg på noe smart som hun går med på så det kanskje kan bli litt enklere (jeg vet virkelig ikke hva jeg har i vente der, men det er like så greit. hehe) 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top