Må ha det, bare må ha det

Januar salget har inntruffet store deler av butikker uansett hvor du enn snur deg. Salget har også inntruffet mange mennesker rundt over, som benytter seg av de super gode tilbudene som noen butikker har. Noen handler stort å noen handler smått. Selv har jeg også benyttet meg av dette januar salget som alle kjenner til. Denne gangen var jeg også på Barnas Hus. Ja, jeg er en av mange som liker den butikken utrolig godt! Denne gangen var det ikke stor handel, så var ikke mye jeg kjøpte med, men nokk var det uansett 🙂 Det er jo en stor glede uansett når enn han kjøpt noe nytt, om det er mye eller lite enn har kjøpt. Jeg benyttet meg av salget med å kjøpe 3 klesplagg til Mina Adeline, 2 hvite laken til sengen hennes, 1 sett med dyne og pute trekk og halvt års gave til min herlige datter. 

Jeg har begynt å kjøpe klær nå som er litt større enn den str hun bruker nå, så jeg kan ha de liggende til de passer. Hun vokser jo så raskt nå at det er greit å ha kjøpt inn klær til hun er oppi den neste str. 

Har du benyttet deg av januar salget?


 

2 thoughts on “Må ha det, bare må ha det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top