Pakkenes hemmelighet 2013

Julen er allerede over for denne gang å nå er det litt under 1 år igjen til neste jul står for tur. Denne julen som var for året som nå er ferdig, var utrolig minne rik og det er en julefeiring jeg aldri komer til å glemme. Det var kjempe koselig å få feire julen sammen med familien å kunne få være så samlet som det vi var denne julen. Det var virkelig en perfekt julefeiring å tenke tilbake på som Mina Adeline sin første jul. Mina Adeline fikk mange og nydelige gaver, å om hun ikke forsto så mye av alt så var uansett smilet rundt munnen hennes hele tiden. Latteren kom også fram å hun var i strålende humør hele dagen og kvelden. Hun er jo en solstråle 🙂 Alle var engasjerte å var med når hun åpnet pakkene sine og alle viste glede over gavene hun fikk og det samme gjor Mina Adeline også. 

Det var mange gaver under juletreet og siden noen av dere lesere ønsket at jeg skulle skrive om hva Mina Adeline hadde fått i gaver på julaften så var det dette som skulte seg i gavene til min herlige datter:

  • Leke matte
  • Gå stol
  • Senge sett
  • Komplett trille vogn
  • Forskellige klær
  • Forskellige leker 
  • Penger
  • Pledd (Fikk desverre ikke tatt bilde av det nydelige pledde som hun fikk pga Mina Adeline nå ligger å sover å har det i sengen sin) 

Både jeg å min herlige datter var godt fornøyde med de fine julegavene hun fikk til jul. Men det som er det viktigste med julen var at vi fikk være sammen med familien, noe iallefall jeg hadde gledet meg utrolig mye til.

Håper alle dere andre også hadde en fin julefeiring. 

Hva fikk dere i julegaver?
Hvem feiret dere julen sammen med?

3 thoughts on “Pakkenes hemmelighet 2013

  1. Kjempe kjekke gaver men du vet at hun er for liten til gåstol enda?
    Å jeg personlig har hørt at barn ikke skal ha gåstol for det hemmer utviklingen både fysisk og mental. :/ Nikolai hadde aldri det vertfall pga dette,legen vår og helsesøstrene anbefalte det heller ikke her jeg bor :S
    Det er på all måte ikke for å være frekk at jeg sier det,jeg vil bare den lille prinsessa di godt 🙂
    Nikolai fikk Tog som går på skinner som han kan sitte på,klær,gyngehest,lastebil med verktøy bak,puslespel,lue og vanter (vertfall det jeg husker)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top