Hva gjemmer det seg i pakkekalenderen?


Ny luke dag for dag, nye pakker som gjemmer seg i hver luke! 
Desember måne, fult med glede og pakker.

Da har det gått noen dager, å dagene har fløyet avgårde og vi har vert litt opptatt oppi denne julemåneden som har sine ting som skal gjøres klar før 24.desember står for tur. Dette har desverre gått ut over at jeg ikke har prioritert å fått blogge, men nå er det helg å de fleste juleforberedelsenne begynner å komme i boks. Så nå kan julaften snart bare komme, for vi er snart klar 🙂

Det har gått noen dager når siden jeg la ut bloggen sist ifra pakkekalenderen til Mina Adeline. Så derfor har jeg laget en film så dere kan få se film og bilder ifra hva hun har fått i pakke kalendere dag for dag. frem til 12.Desember, som var i går. Oppdateringene om hva hun har fått i dag å i går i pakke kalenderen kommer, så fort eg får muligheten. Satser på at det blir i morgen etter at foto oppdraget som broberg foto har er blitt tatt 🙂 For dere som ikke kjenner til Broberg foto så er det jeg å min mor (Bente Broberg) som tar foto oppdrag for andre. Mer om Broberg foto skriver jeg om i eget blogg innlegg så dere kan lese om dere ønsker. Dere kan også ta turen innom facebook siden til Broberg foto om dere vil se noen av bildene vi har tatt osv. 

Trykk her for å komme til Broberg foto sin facebook side.

Men tilbake til den spennende pakkekalenderen av min herlige datter, Mina Adeline. 
Somsakt så har jeg laget en film med bilder å film der hun åpner dag for dag med pakke kalenderen så her er filmen så dere kan se 🙂

Som dere ser, det er forskellige og spennende pakker hun får hver dag i pakkekalenderen og en uendelig stor glede hun viser for hver dag med pakkene hun får. Det er så utrolig kjekt å gleder så utrolig mye å se at hun klarer å vise så stor glede å engasjement over for gavene hun får hver dag. Jeg kan vell bare si det rett ut, jeg er så uendelig stolt over den fantastiske og vakre prinsessen min. 

Hva synes dere om filmen?
Hva synes dere om gavene hun har fått til nå i pakkekalenderen sin?
Hvilken jule kalender har du til barnet ditt  eller til deg selv?


 

3 thoughts on “Hva gjemmer det seg i pakkekalenderen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top