Tipp topp, 1.plass er nå i boks!

Glede! Ja uendelig glede! Plutselig lå jeg på 1.plass igjen på topp listen for Birkenes. Jeg er virkelig ikke vant til å ligge på 1.plass, men dette er så utrolig kjekt! Det er så kjekt å se at så mange leser bloggen min at jeg får muligheten til å ligge på 1.plass for birkenes. Jeg hvet det ikke er topp 200 lista på blogg.no men har vert på den tidligere å det var utrolig stort. Etter det ble et lite opphold i bloggingen har jeg ikke ligget så høyt på listen med lesere før plutselig nå i den siste tiden har det kommet seg litt. Noe jeg er utrolig glad for. Det er jo kjekt å se at det er folk der ute som liker bloggen min å tar seg tid til å lese den å til å med av å til legge igjen en kommentar. Så tusen takk til dere lesere som stikker innom bloggen min å tar dere tid å ønsker å lese den. Det gleder meg faktisk veldig mye. 

Hva liker dere best med bloggen min? 
Er det noe på bloggen min som fanger deres leselyst mer enn andre ting jeg skriver om her?


 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top