Min første.. eem, hva badeskum ute?

Hallo verden! Nå har jeg kapret mamma sin mac å prøvd å vise at jeg er en utrolig smart liten jente som faktisk kan skrive allerede som 4,5 mnd! ja jeg er rett å slett det nye geniet i norge, så det trenger dere ikke lure på mer for nå er det sakt. Jeg tenkte rett å slett at jeg skulle fortelle dere noe helt utrolig som skjedde i dag å som jeg så med mine egene øyner. Jeg var helt sjokert at jeg satt lenge på mamma sin arm å bare så ut! Men jeg for starte ifra starten av, så dere klarer å få med dere hele pakken å ikke bare halve. 

I dag som alle andre dager var jeg like heldig å våknet til melk på sengen. Alså mamma sin melkebar var klar til servering da mamma vekket meg. Jeg var jo like glad å kunne ikke annet enn å smile stort å fint til mamma når jeg får servert melk som frokost på sengen, dette skjer jo hver dag så derfor våkner jeg med et smil hver dag. Luksus eller hva? Da jeg var ferdig å godt fornøyd etter å fått melk var det å komme igang med dagen. Det er jo de vanlige rutinene som er hver dag etter jeg har fått servert melk på sengen er det ned i å skifte bleie, av med natt tøyet å på med rene å gode klær å ny bleie. Å deretter få servert en herlig grøt å deretter en fantastisk dessert. men i dag ble det ikke helt som vanlig!

Jeg satt på armen av mamma å vi kom ned i stua som vanlig, men jeg er alltid like nysjerrig å ser rundt meg for jeg ønsker å få med meg alt som skjer rundt meg å helst mer til. Da jeg begynte å se rundt meg la jeg merke til at utenfor vinduet var det en helt annen farge enn hva det pleier. Det var hvit! Jeg ble helt oppslukt av dette å mamma gikk bort med vinduet så jeg kunne få se enda bedre ut.

Noen hadde seriøst vert ute å hatt det morsomt med mitt badeskum! Jeg kunne ikke forstå hvordan noen kunne gjøre det.. Mamma prøvde å forklare meg at dette var snø men det øre ville jeg ikke høre på. Så jeg var like sjokert å så ut å kunne bare ikke forstå dette. Tenk at noen har brukt mitt badeskum å forandret alt ute så det ble hvit.. Men smarte som de har vert så har de funnet på noe jeg ikke enda vet hva, men de fikk mitt badeskum til å falle ned ifra himmelen så det ble hvit ute. Jeg ønsker svert gjerne å finne ut av hvordan de har fått dette til for det er uretferdig at noen skal finne ut av det før jeg har klart å finne ut av det. 

Har noen andre opplevd å våkne til å se at noen har vert ute å hatt det kjekt med deres badeskum i dag?

 

One thought on “Min første.. eem, hva badeskum ute?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top