Topplisten! Glede!

Jeg skulle egentlig legge dette ut i går siden men ettersom internettet ikke ville sammarbeide så fikk jeg ikke muligheten til det. Men sjokert som jeg var så lå jeg på topp listen igjen for Birkenes. Overrasket å glad å gikk rundt med et stort smil hele dagen. At så mange faktisk var innom å leste bloggen min på en dag var virkelig kjekt å se. Det er nokk vanlig for endel men for meg er det somsakt utrolig kjekt å se. Det gleder meg utrolig mye ettersom jeg egentlig begynte med bloggen min for at andre i familien min skulle få ha en mulighet til å få følge med på hverdagen å utviklingen til min kjære datter å graviditeten jeg gikk i gjennom. Så det var da jeg begynte å blogge endel iforholt til hva jeg gjor før. Så at bloggen min har falt i smak for andre rundt også, er utrolig kjekt å det gleder meg veldig. 

Jeg setter uasett veldig stor pris på dere som følger å leser bloggen min også for kommentarene som kommer. Det er ikke alltid jeg er like flink til å svare hele tiden men jeg leser uansett kommentarene å prøver å bli flink til å svare på de kommentarene som kommer, men er ikke alltid jeg er så flink til det. 

Men til dere lesere,
er det noe dere savner å lese om på bloggen min?
Noe dere ønsker jeg skal skrive mer om ut ifra hva jeg skriver om på bloggen min?

Legg gjerne igjen en kommenare med svar om det er noe dere savner å lese om her som jeg skriver om på bloggen min! 🙂

7 thoughts on “Topplisten! Glede!

  1. Gratulerer så mye 🙂 Synes du skulle lagt ut mer om ting du lager. Har spurt deg før, men gjør det igjen: Kan jeg få kjøpe litt av den kreativiteten din? hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top