Små hendelser gir stor glede!


Små hendelser gir stor glede!

I dag har vert en ubeskrivelig dag, rett å slett en dag som jeg aldri kommer til å glemme. En stor dag som ente opp i gledes tårer, ut av et kort men stort øyeblikk. For i dag var dagen min vakre datter lo for første gang! Det var et helt magisk øyeblikk som varmet hjerte mitt med den største varmen å gleden jeg har kjent. Det å høre en latter for første gang trodde jeg virkelig ikke skulle være så stort, før jeg opplevde det selv. Gleden det gir å hvordan det gleder hjerte mitt å kunne høre Mina Adeline le for første gang var helt ubeskrivelig. Tårene mine presset på av glede å deretter trillet de rolig å fint ned over kinnet på meg, i en overveldene glede av å få høre latteren til min datter for første gang. 

Min kjære mamma alså Mina Adeline sin momma var også til stede å derfor var jeg heldig å fikk det store øyeblikket som et evig minne. Ikke bare som minne i mine tanker å hjerte men som minne også på film. Min mamma var så snill å rask til å komme på at dette måtte vi jo filme, så derfor var vi heldige å fikk det på film. Hun ledde å smile å storkoste seg. Det var så stort å kjekt å se å kjenne den store gleden det ga. Min mamma ble også helt i 100 av å høre dette, å ble vel nesten like glad som jeg ble egentlig. Hun fikk være så heldig å høre sitt første barnebarn le for første gang akuratt den dagen hun lo for første gang. Dette var et stort å gledelig øyeblikk som aldri blir glemt.

Om dere ønsker å se filmen som min kjære mamma fikk
filmet da min fantastiske datter lo for første gang, så kan dere se den her:

 

Jeg synes hun har den mest fantastiske latteren jeg noen gang har hørt. En så glad å sprudlende latter som smelter mitt hjerte helt og prer en uendelig stor glede! 🙂 Jeg kjenner hvordan jeg gleder meg te å høre henne le flere ganger. Jeg kommer aldri til å bli lei av å hørre hun le å hennes fantastiske latter. Hun er helt fantastiske å jeg elsker hun mer enn noe annet. 

Hvordan var det for dere første gang dere hørte barnet deres le for første gang?
Fikk dere det på film første gang barnet deres lo?

2 thoughts on “Små hendelser gir stor glede!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top