Ops! Realiteten slår inn..


Plutselig slår tanken meg, Jeg hadde helt glemt det!

Det er sykt hvor fort tiden går å allerede er vi snart i slutten av November. Det var da det slo meg, jeg har jo faktisk snart bursdag. Når jeg satt å tenkte litt på dette begynte jeg å bli usikker på eksakt hvor gammel jeg nå ble. Etter litt fant jeg ut at jeg bare måtte begynnte å telle å finne dette ut, for det var jo litt flaut å ikke huske hvor gammel jeg nå ble. Når jeg hadde telt så kom jeg frem til at jeg blir jo 22 år nå, så da var problemet løst å jeg fant ut hvor gammel jeg nå ble. 

Jeg begynte å tenke litt tilbake for tiden har gått så fort. Jeg føler det ikke er lenge sidne jeg hadde bursdag å fikk den beste bursdags gave jeg noen gang kunne tenke meg av mine fantastiske foreldre. Jeg fikk nemlig min super herlige islandshest. Han er nå 2 år å det nermer seg at jeg kan starte med innridningen. Men all forarbeidet før han er klar for innridning er jo super gøy. Jeg er å forblir evig takknemlig for den fantastiske bursdags gaven jeg fikk av mamma å pappa. Jeg trodde aldri jeg skulle få hesten min, Drôpi i fjord til bursdagen. 

Legger med en liten film som jeg laget i fjord ifra når jeg fikk han i bursdags gave (Fikk han i gave litt før det var bursdagen min).
Det var mamma som filmet ettersom jeg ikke viste noe om denne gaven.

Men ettersom jeg tydeligvis har bursdag neste helg (30.november) så har jo spørsmålene nå kommet om hva jeg ønsker meg til bursdagen. Jeg har rett å slett ikke funnet ut hva jeg ønsker meg for alt jeg tenker på er jo min fantastiske datter, å liker at hun får ting å liker å bruke pengene mine på hun. Men nå må jeg putselig finne ut noe jeg ønsker meg selv, noe som ikke har vert lett å finne ut av. Etter litt tenking nå har jeg endelig funnet ut en enkel å grei løsning på hva jeg ønsker meg. For jeg har begynt å ville spare for å kjøpe meg en rosa kitchenaid kjøkkenmaskin, men det er alt for dyrt til å ønske seg til bursdagen så da har jeg kommet fram til den geniale løsningen. Jeg ønsker meg rett å slett penger så jeg kan legge til sparingen for denne kjøkkenmaskinen. For da er jo familien min med på å kjøpe den å jeg har mulighet til å kunne kjøpe den litt raskere enn hva jeg kanskje kunne ha gjort hvis ikke. Så da er problemet løst å jeg har endelig funnet ut hva jeg ønsker meg til bursdagen min 🙂 Litt sent ute med å finne ut det, men men.. Sånn er det når jeg glemmer ut at enn snart har bursdag. Men det er vel det de kaller “amme tåken”, hehe. 

Her er den rosa kitchenaid kjøkkenmaskinen som jeg sparer til.

Har noen av dere bursdag så nært til jul?
Noen av dere som synes det er vanskelig å finne ut hva enn ønsker seg til bursdag etter enn har fått barn?
Har noen av dere kitchenaid kjøkkenmaskinen?
Hva er den største bursdags gaven dere har fått?

 

One thought on “Ops! Realiteten slår inn..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top