Kjekke påfunn må vi ha, uansett om vi er syke


Det er viktig å gjøre det beste ut av det uansett om det er kipt å være syk.

I dag har det vert en rolig dag og avslappende dag for meg å Mina Adeline ettersom vi begge har ent opp syke. Vi har store deler av dagen slappet av, der vi har lekt med lekene av Mina Adeline å hørt på musikk. Ikke minst har vi også sovet litt for at kroppene våres skal få bli friske igjen så vi slipper å være syke. Mina Adeline å jeg har hatt en veldig koselig dag forde om vi har blitt syke. Da vi hørte på musikk så filmet jeg Mina Adeline litt for hun stor kosete seg med å høre litt musikk. Jeg synes det var så utrolig kjekt å se hvordan hun kosete seg å danset på sin måte å sang. Jeg spilte også en sang for hun som jeg hørte mye på da jeg gikk gravid, å det var akuratt som hun kjente igjen sangen. Hun smilte med en gang hun hørte den å begynte å små synge å danse på sin måte etter sangen (dere ser det på den siste filmen av de 3 som jeg legger ut). Dette fikk jeg også litt på film så dere kan få se. 

Her er 3 filmer som jeg filmet når Mina Adeline hørte musikk.

riOcNSBSx-U

 

rbeLbd69wxM

Som dere ser har vi virkelig koset oss. Ingen dager er kjedelige eller noe her 🙂 Alle dager er fult med glede, smil å latter. 

Hvordan har deres dag vert?
Liker barnet deres å høre litt musikk?
Har noen av dere blitt syke nå som vinteren har kommet?

 

 

2 thoughts on “Kjekke påfunn må vi ha, uansett om vi er syke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top