Noe dere lurer på?

Da er det vell på tide å spøre dere lesere om det er noe dere lurer på?

 Ettersom jeg har blogget en liten stund nå, men lattver å hatt spørsmålsrunde for dere lesere fant jeg ut at det kanskje var på tide å gi dere muligheten hvis dere lurer på noe. Så om noen av dere har noe dere ønsker å spørre om så har dere muligheten nå. Jeg kommer ikke til å svare eller publisere hvis det kommer noen spørsmål som handler om andre mennesker eller situasjoner som jeg ikke skriver om på bloggen. Dette er fordi bloggen handler om mitt livet som ung alene mor, meg å adeline sitt liv i sammen og hverdagen våres. 

Hvis noen av dere har noen spørsmål så svarer jeg isåfall på de spørsmålene i eget blogg innlegg når det har blitt nokk spørsmål 🙂 
Så fyr løs med spørsmål hvis dere lurer på noe, nå når dere har muligheten 🙂

 


#spørsmålsrunde  #mammablogg  #leserspørsmål  #spørsmål

4 thoughts on “Noe dere lurer på?

  1. hvordan reagerte du da du fant ut du var gravid?
    Hvordan reagerte foreldrene dine, barnefaren?
    Var du sammen med barnefaren?

  2. Hvordan har du det med deg selv nå?:)
    Hva er dine fremtidsplaner, kort- og langsiktige? (bosted, jobb, barnehage etc)
    Har Mine Adeline noe kontakt med sin far/skal hun ha det?

  3. har du hatt noe kontakt med barnefaren under svangerskapet?
    hvordan hadde du det i svangerskapet, med tanken på formen? kvalme, bekkenet osv?

  4. Hvor lenge tenker du å bo hjemme før du vil flytte for deg selv?
    Er du ikke redd for at datteren din skal bli påvirket av at du kaller din mor for mamma og at hun også skal gjøre det samme når hun begynner å snakke?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top