1. plass på topplisten


Jeg er utrolig glad og fornøyd over at jeg i dag har ligget på 1. plass på topplisten som er på plassen jeg bort på, nemlig Birkeland. Det er stort for meg å faktisk ligge på 1. plass her i dag, men for andre er det nokk mer vanlig å kanskje ikke synes at det er så stort som det jeg synes. Jeg er en person som gleder meg over sånne ting å setter stor pris på å få muligheten til å faktisk ha så mange lesere av å til at jeg kommer på toppen av listen som er på plassen jeg bort på og at jeg noen få ganger har vert på topp listen for hele blogg.no. Jeg har aldri ligget på 1. plass på listen for Birkeland før så jeg ble veldig glad når jeg så det i dag.

Vil også takke for koselige kommentarer på de siste bloggene som jeg har skrevet de siste dagene, har ikke vert så flink til å svare på kommentarene på den siste bloggen jeg skrev men er uansett veldig glad for kommentarene. Det er utrolig kjekt å se at noen leser og følger bloggen min. Jeg vet det er mye større for andre når de kommer på topp listen for hele norge på blogg.no å har selv vert på den noen få ganger, men jeg synes det er viktig å kunne glede seg over ting som er kjekt å som en setter pris på. Derfor gleder jeg meg over at jeg i dag har ligget på denne plassen på topplisten for Birkeland.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top