Homemade – With love

Mina Adeline har vert så heldig å fått sine første hjemmelagede sokker som er strikket. Det er hennes kjempe snille momma som har laget de til hun. 
De falt godt i smak både hos meg å hos Adeline å hun elsker å ha de på seg. De er veldig gode å varme men samtidig ikke for varme. Så passer perfekt nå som det blir kaldere ute. Er så herlig å ha litt tykkere sokker til hun enn bare de sokkene som enn kjøper på butikken. Jeg er jo en person som elsker hjemmelagede ting så synes det var utrolig kjekt med noen hjemmelagede sokker til hun. Så gleder meg til det blir fler sokker til Adeline om litt. 

Hva synes dere om sokkene?
liker dere hjemmelagede klær og ting?

 

5 thoughts on “Homemade – With love

  1. ¤Malene: Tusen takk 🙂 Det er Adeline sin Momma alså mormor som har laget de til hun 🙂 Det er følge knapp til både som venn på blogg.no å facebook på toppen av bloggen min under bannere til bloggen min, der det står add meg og facebook 🙂

  2. Hei på deg! Før jeg sier noe annet at denna blogen er den fineste blogggen på hele denne siden, ingen løgn! Unnskyld virkelig at jeg ikkje har postet kommentarer når jeg har vært å lest her før men noen gungar så er man barre lit trøtt å så lar man være. Fordi det er latterlig menga frekke som poster komentarer. Jeg har nemlig selv erfart frekje kommentarer før når jeg hadde blog. Det var ekstremt ekkelt. Jeg håpper dypt at du ikke får noen uhøflige komenterer og at du får tusen ganger flere hyggelige kommentarer. Siden jeg har lagt ned bloggg tennkte jeg at jeg bare skulle sende en link til 1 konkurranse som jeg akkurat har meldt meg på. Premien er et gave kort. Jeg håper veldig sterkt at jeg vinnner, men hell så ønsker jeg at du skal! Det hadde vært gøy om du meldte deg på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top