Dåp forberedelse – dåpsfest lokal

Jeg er så glad å lettet! Min kjære pappa, Mina Adeline sin snille moffar har fikset lokal som vi kan ha dåps festen i etter vi har vert i kirken. Vi har også tilgang til å få bruke kjøkkene på lokalet som han har fått bukket for å leie til dåpen. Å det beste av alt, det var det lokalet jeg hadde snakket mest om å ønsket å få mulighet til å leie. Så jeg ble utrolig glad for at vi fikk leie det. Vi skal reise bort og se på lokalet å planlegge hvordan det skal bli seende ut under dåps festen å hvilken fårberedning vi må gjøre klart til dagen er her. Så er veldig spent på dette. Jeg tenkte å ta noen bilder av lokalet når vi skal bort etterhvert å se på det så jeg kan vise dere ettersom jeg ikke har noen bilder nå av lokalet vi var så utrolig heldige å fikk leie. Jeg vet det er vanskelig til tider å få leie lokal når det er dåp siden lokalene ofte blir fort bukket og når det er på en liten plass så er det begrenset med lokaler å få leie. Så gleden er stor å jeg er spent på dagen vi skal gå å se så jeg kan planlegge foreberedelsenne til puntingen til lokalet. 

Så en stor takk til min kjære pappa, Mina Adeline sin fantastiske moffar som fekk fikset lokal som vi fikk leie. Jeg er utrolig takknemlig og glad for den store og gode hjelpen han ga meg med å fikse lokalet. Ingenting er bedre enn å få litt hjelp til all arbeidet som skal gjøres når det kommer til fårberedelsenne til dåp. 

Var det lett eller vanskelig når dere skulle finne lokal?
Var det mange lokaler der dere hadde dåps festen?
Var dere fornøyde med lokalet dere fikk leie?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top