Dåp forberedelse – inskrivnings dag og dåps datoen er satt


I dag er dagen der min fantastiske datter skal bli innskrevet i kirken. Jeg er veldig spent på hvordan det går å hvordan det fåregår, siden jeg aldri har gjort dette før. En gang må jo bli den første å det er nemlig i dag. Det blir godt å få det overstått å vite at nå er jeg enda et steg nermere å ha mere ting klart til dåpen. Jeg har fått fikset endel viktige ting nå til dåpen, noe jeg er utrolig glad for (skriver om det i eget innlegg). Dåps datoen er også blitt bestemt nå å det blir den 10. November. 2013. Jeg gleder meg veldig å er utrolig spent på de videre forberedelsenne som er. 

Jeg skal skrive Mina Adeline inn i kriken i Birkeland (det er her jeg bor nå) men om dåpen blir her eller om den blir en annen plass, avslører jeg senere i eget blogg innlegg!

Hvordan gikk det på innskrivning da dere var på det med deres barn?
Syntes dere det var mye å fikse til dåpen?
Følte dere at dere skulle hatt bedre tid til fårberedelsenne til dåpen?

2 thoughts on “Dåp forberedelse – inskrivnings dag og dåps datoen er satt

  1. Glede meg utrulig masse, å e kjempestolt øve å få vær faddar t den mest fantastiska jentå eg vett:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top