Snurr Film – Guds gave

Endelig har jeg fått satt meg ned å lage en liten film trailer på en film ifra sykehuset når jeg skulle endelig få møte min nydelige datter og frem til nå. Filmen er av meg å min fantastiske datter, Mina Adeline. Det er en film som viser stolte øyeblikk, glede, og livets gave som en har fått ved å få muligheten til å få bli mamma.

Jeg har valgt å kalle filmen for guds gave ettersom jeg har valgt å se på det å få muligheten til å få Mina Adeline inn i mitt liv er en gave som gud har gitt meg. Jeg har en kristen tro, noe som kanskje mange ikke hadde trodd. Men jeg har nokk et videre syn på religionen enn endel andre har. Jeg trenger å ha en tro å jeg trenger å ha den tryggheten som det gir meg. Mange vil nokk si at det at jeg har fått barn uten for ekteskap å nå er alene mamma er en synd, men det er opp til hver enkelt om hva de vil tenke å tro om det. Jeg ser på det som noe som ikke er en synd og alle barn er en gave. Ingen barn har bedd om å komme til verden i forskellige situasjoner som de kommer til verden i å alle barn er like høyt elsket! 
*Jeg kan opplyse at jeg kommer ikke til å publisere hvis det kommer noen upassende kommentarer ang dette, så det er isåfall sløs av tid om noen kommentere det. Blogginnlegget handler somsakt om filmen jeg har laget og ikke om troen og valgene som har blitt tatt ut ifra forskellige situasjoner.*

Det er ingen bilder i denne filmen det er bare film snutter, men på den lengre filmen jeg skal lage kommer det til å være bilder ifra før jeg fødte datteren min, før og etter bilde av magen før jeg fikk henne og etter, Det er bilder av hun dagen etter hun ble født osv. Den kommer til å vise tiden våres ifra sykehus tiden som varte noen uker siden hun ble fortidlig født og trengte litt hjelp på nyfødt intensiv avdelingen på sørlandets sykehus i kristiansand. 

Jeg ønsker å vise dere en liten film trailer av den kommende filmen som jeg skal lage som kommer til å handle om livet frem til nå sammen med min nydelige datter.
Håper dere liker film traileren jeg har laget.

Hva synes dere om filmen?
Har dere laget film av deg å barnet deres?
Liker dere å filme og ha minner av barnet deres?

 

2 thoughts on “Snurr Film – Guds gave

  1. Så flott!!! Og for en herlig jente og en nydelig mamma! Du er nok Guds gave til henne også <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top