Allerede 2 måneder

Tiden flyr avgårde å i dag er det allerede 2 måneder siden jeg lå på fødestuen og skulle endelig få treffe min nydelige datter.Tenk jeg hadde gått å ventet å forberett meg i 7 måneder og 3 uker på den store dagen, å nå er det allerede 2 måneder siden livet mitt ble helt forandret. Jeg trodde aldri det gikk ann å bli evi glad for en liten rap etter mat, en bleie med avføring og en bløt bleie. Jeg trodde aldri at det å fortelle å være opptatt av gulping, avførings fargen, hvor bløt en bleie er, hvor kjekt det skulle være å vaske klær osv, skulle være så kjekk. Men det er langt ifrå bare det! Det er så mye mer.

Da jeg var mindre å trodde jeg hadde hele vettet å viste så utrolig godt hva kjærlighet er, hadde jeg virkelig ikke peiling! Jeg hadde faktisk ingen anelse om hva kjærlighet var å hva det ville si at en mors kjærlighet til sitt barn var. Det kan jo virkelig ikke sammenlignes med en kjærlighet til en gutt/mann! Kjærligheten til en gutt/mann er jo bare 0 nada iforholt til den store å evige kjærligheten en mor har til sitt barn. Å tenk denne kjærligheten har jeg vert så heldig å fått oppleve, ja ikke nokk med det! Jeg får leve i det hver dag resten av mitt liv. Jeg har vert så heldig å fått den største gaven i mitt liv å fått en så fantastisk datter. Jeg kunne aldri vert mer heldig enn det! Jeg er så utrolig glad og føler virkelig at jeg kommer til å leve i en evig lykkerus med det fantastiske livet det er å få være mamma.

Min kjære datter lyser opp dagen og nettene mine. Det er ikke tid til å kjede seg eller noe, Hun fyller opp hele tiden og er den beste sjefen noen gang. Til å med en arbeidsgiver kunne ikke vert en så god sjef, for denne sjefen er en født sjef uten å trenge noe utdanning den har bare en uendelig kjærlighet og glede, ja rett å slett alt! Er det ikke bare helt sykt? Det er jo bare super fantastisk! <3

Men som dere alle nokk har forstått så har min søte og fantastiske lille solstråle 2 måneders dag i dag. Hun ble født 5 uker fortidlig men fy søren hvor sterk og flink hun er. Hun vokser i rekord fart og er allerede oppi 3990 gr og er allerede 54,6 cm lang! Å tro meg, jeg er så stolt jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på. Jeg bare svever for jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken fot jeg skal stå på av denne stoltheten over for hun. Hun er en glad jente uten stopp. Hun smiler og koser ser uansett om hun stakkar har kolikk. Hun er blitt utrolig sterk med å bruke hode og bena. Hun har utviklet seg kjempe bra og jeg elsker å se utviklingen som skjer å så fort som det skjer. Jeg er sjokert! Nå er jo jeg første gangs mamma så hvor fort eller sent det egenglig skal skje vet jeg ikke, men jeg er stolt uansett.

I dag siden hun er 2 måneder allerde så benyttet jeg denne anledningen til å ta på hun noen av de nydelige kjolene hun har og tok noen bilder.
Så her er noen av 2 måneders bildene av min nydelige prinsesse.

Hva synes dere om bildene?
Føler dere tiden går for fort sammen med barnet deres?
Tok dere 2 måneders bilder av barnet deres?

6 thoughts on “Allerede 2 måneder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top