Homemade – Klargjøring til vinteren

Made by love.

Vinteren nermer seg med storm skritt og hva er ikke mer kjekt enn å sette seg ned å puste støvet bort ifra garn kurven min. Dette var like spennende og kjekt i dag som det de var sist. Er nå en stund siden jeg satte meg ned med hekletøyet og tenkte det nå var på tide og prøve seg på noe nytt til den lille prinsessa mi. Denne gangen er det klargjøring for vinteren som står for tur og derfor valgte jeg å prøve meg på en lue til hun. Denne gangen prøver jeg på en litt tykere lue enn hva jeg har laget før. Tenkte det passet perfekt med en litt tykere lue som kunne være varmere så kan holde jenta mi varm nå til vinteren. 

Som dere ser har jeg valgt å bruke et garn som heter easy av sandnesgarn på denne lua. Det er et mykt og godt garn som også er utrolig varm (er testet ut pga er pannebånd som jeg og en vennine av meg laget i fjord). Så håper det skal holde gull jenta mi varm i vinter. 

 Er utrolig spent på å se hvordan slutt resultatet blir med denne luen. Er alltid like spennende med nye og gamle hekle prosekter. Er også veldig spent på om Mina Adeline kommer til å like den å om den kommer til å passe fint. Men velger å satse på det beste, så får jeg bare se hva slutt resultatet bringer. Er iallefall utrolig kjekt å endelig sette sette seg ned med hekle tøyet igjen. 

Liker dere å hekle eller strikke?
Har dere laget noe til barnet deres eller holder på å lage noe?
 

2 thoughts on “Homemade – Klargjøring til vinteren

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top