Bildedryss Smakebit – Min øyesten


For noen uker siden tok min fantastiske mamma endel bilder av meg å min vakre datter, Mina Adeline. Jeg ble strålende fornøyd med bildene å ønsker nå å vise de til dere. Dette er 1,5 måneders bilder av prinsessa mi. Hun var super flink å oppførte seg heilt fantastisk når vi tok bilder. Hun er alltid blid og fornøyd men at hun skulle være så snill under fotografering også gjor meg helt sjokert. Så liten å så flink, ja jeg har virkelig ikke ord. Tenkte å legge ut en liten smakebit på bildene som ble tatt så dere kunne se hva dere har i vente med hva som kommer så fort bildene er ferdig behandlet.

Så her er en liten smakebit:

Hva synes dere om bildene?
Har dere bilder ifra 1,5 mnd dagen til barnet deres?
Liker dere å ha bilde minner?



Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)

Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427

 

4 thoughts on “Bildedryss Smakebit – Min øyesten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top