Bildedryss – Fart og spenning med rally

Kule biler, fart, bilskader & spenning! Jo, dette er bare litt av hva rally er!

For noen få helger siden var jeg, min vakre datter, min fantastiske mamma og ei vennine på rally der vi møtte min supre pappa som er Adeline sin kule moffar. Han som jeg da skrev var han med et team som heter team hytech. Han var med de som mekaniker og hjalp med å være med å skru på den lekre bilen deres. Ved denne annledningen fikk også meg, Adeline, Mamma og vennina mi være med inn å se når de jobbet med bilen på plassen de holt til på arangemang plassen. Dette syntes jeg var utrolig spennende ettersom jeg elsker biler og alt som har med bil å gjøre. Jeg syntes det var utrolig kjekt også å ha med meg min fantastiske Adeline og få hun til å oppleve dette allerede som liten (uansett om hun ikke kommer til å huske det, så er det kjekt for meg å ha det som minne med hun). Under rallyen tok jeg masse bilder, som jeg låvet å vise dere med en bildeblogg. Så her kommer noen av de beste bildene jeg tok denne helgen.
Håper bildene faller i smak!




Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)


Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)


Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)


Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)


Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)


Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)


Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)


Meg, Mina Adeline & min kjære pappa (Mina Adeline sin Moffar)

Det var en utrolig kjekk helg og vi alle sorkoste oss på Rally. Jeg gleder meg allerede til nestegang jeg skal på rally.

Hva synes dere om bildene?
Har dere vert på rally?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top