La min blogg være min!

Nytt design og ny header med mulighet til å følge bloggen! 

Da tok det ikke lang tid før jeg valgte å forandre blogg designet mitt igjen. Grunnen for at det ble endret allerede er at en blogger har laget bloggen sin nesten som en kopi av min. Jeg ønsker å ha bloggen min personlig med tanke på at ikke alle andre også skal måtte gjøre alt det jeg velger å gjøre på bloggen min. Jeg prøver å gi den et personlig preg og ønsker den skal fortelle litt om meg når folk kommer inn å ser på bloggen min. Føler den mister litt av det preget når en annen blogger går henn å gjør det samme som meg store deler av tiden. Så nå har jeg forandret designet igjen for det ble for likt for min smak når der ble som det ble denne gangen. Men velger å håpe at jeg kan ha dette designet en stund uten at denne bloggeren skal hive seg rundt så å si rett etter å lage så å si lik header, blogg utseende, Xoxo bilde på slutten av bloggene osv. Jeg er fult klar over at bloggdesignene er for alle men preget du gjør med dem etterpå for å få de til ditt eget er ikke noe alle trenger å gjøre likt for da blir det ikke personlig. Er en ting å bli inspirert av andre. For jeg elsker å se nydelige blogg design med noen fantastiske headere og det gir meg inspirasjon, men det handler om å gjøre sitt eget personlig preg på det etterpå enn å prøve å kopiere det med å få det mest mulig likt det andre som andre har. Så ispirasjon er en ting men å prøve å få det helt likt så enn sitter igjen å føler at det blir mer eller mindre en kopi er noe annet!

Men nå har jeg funnet et rosa design som jeg likte utrolig godt. Jeg som person liker utrolig godt rosa fargen å ønsket derfor å finne et design som hadde denne fargen og som hadde et blogg oppsett som jeg personlig likte, noe jeg gjor med dette. Har laget en header med meg å min fantastiske datter, Mina Adeline. Der jeg har brukt de samme fargene som er i blogg oppsettet. Headerene jeg har på bloggen min er alltid laget av meg!
 Blogg designet er av: http://kvdesign.blogg.no/. Hun har noen utrolig fine blogg design!

Hva synes dere om blogg designet jeg nå har?
Hva synes dere om headeren?
Lager dere headerene selv?

6 thoughts on “La min blogg være min!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top