Fram å tilbake, er like langt!


Da er natt nr 2 over på sykehuset og vi kom oss fint igjennom den. Hun lå på overvåking i natt ang oksygen nivået hennes og det lå fint på nivået hele natten, noe jeg er utrolig glad for. Da legevisitten sto for tur var jeg spent på om de hadde funnet ut noe om hva som var årsaken til disse skremmende hendelsenne som jeg hadde opplevd med hun da hun stoppet å puste tilsammen 4 ganger på kvelden. Da legen kom inn fortalte han at alt de hadde sjekket og at prøvene var fine. Hun hadde lugget fint på nivået i natt også med oksygen nivået. Så de klarte ikke å finne ut hva som var årsaken til at Adeline stoppet å puste så mange ganger på Onsdags kveld. 

Jeg ble utrolig glad for at alt var fint og bra med min fantastiske datter men samtidig var jeg engstelig for at de ikke fant ut hva som var årsaken til disse hendelsenne onsdags kveld. Så der sto jeg på bar bakke uten no svar. Legen sa deretter at vi fikk reise hjem nå å hvis det skjedde igjen (noe de håpte skulle lavære å skje) at jeg da bare skulle ta kontakt igjen. Han fortalte at de hadde opplevd samme hendelser med barn som kom inn der de pårørende hadde opplevd samme hendelse som meg nå med Adeline, at barnet deres stoppet å puste. Der de også ikke fant ut hva som var årsaken til det. Så videre blir det bare spekulasjoner ang hva det kan være som gjor at dette skjedde. Skummelt? JA! jeg vet ikke hva som gjord det, jeg vet ikke om det kan skje igjen eller noe. Det eneste jeg vet er at det kan skulle at hun er forkjølet og bare kan puste med nasen og ikke med munnen siden den puste refleksen der ikke er utviklet enda. Jeg vet også at det kan være noe med lukkemuskelen men det er å forblir spekulasjoner fra meg og barnelegen. Jeg er redd det kan skje igjen siden jeg ikke vet noe om årsaken til denne skumle hendelsen, men barne legen sa isåfall om det skjedde igjen skulle jeg bare gjøre det samme jeg hadde gjort. 

Så deretter var det hjemreise som sto for tur. Mamma var allerede på vei ned til Kristiansand siden vi alle egentlig skulle til kiropraktor i dag, og utrolig nokk så fikk vi alle 3 gå til kiropraktoren i dag (noe jeg ikke trodde vi alle skulle få til i dag siden jeg ikke viste noe om hva tid Adeline ble utskreven). Adeline storkoste seg hos kiropraktoren og syntes at alt var bare helt topp. 

Så nå er vi endelig kommet hjem og Adeline ligger godt å sover der vi passer på hele tiden at hun puster. Tror jeg har blitt veldig til å passe på det etter hendelsen som skjedde, og jeg gruer meg til det blir natt og jeg egnetlig skal sove. Merker jeg er engstelig for å sove itilfelle noe skulle skje igjen. Men jeg hvet at alt er bra med dattera mi og at det ikke er noe galt med hun egentlig men er alltid skremmende uansett når enn opplever enn sånn hendelse som jeg opplevde Onsdags kveld. Så nå er det bare å passe på at nesen hennes er fri for noe små troll inni nasen og passe ekstra godt på at alt er som det skal hele tide så hun slipper å være alene om noe skulle skje så jeg kan hjelpe hun raskt isåfall. 

Ønsker også å takke andre som har vist sin medfølelse for oss med denne grusome hendelsen. Jeg vet jeg ikke er alene om å oppleve enn sånn skremmende hendelse men er utrolig takknemlig for alle tanker å medfølelse som dere andre har gitt på facebook å her på bloggen. 

Xoxo,
Xtine Michelle 

4 thoughts on “Fram å tilbake, er like langt!

  1. Bra d går godt m lille Adeline, he tenkt masse på o inott:-) du får bare grava ud alt gull så e i nasen hennas så går d nok såå bra:-D savne dokke masse:) gje Adeline ein stor klem frå meg:-)<3

  2. Linn Merete: Oy, det er jo helt sykt at du opplevde det å at andre kan være så frekke å gjøre sånn! :/ Fikk du fikset opp i det så du slapp at bildene dine av gutten din skulle være der? Tusen takk for at du råder meg til det, å sier ifra om dette så jeg har muligheten til å slippe å oppleve det 🙂

  3. Jeg var i kontakt med politiet men de mente det ikke var alvorlig nok -.- siden d bare va bilder av gravidmagen min og ultraydbildene mine.Dette lå på bloggen til hun som stjal de å på facebooken hennes.Jeg fikk flerne fra unge mødre gruppa på facebook til å rappotere henne på facebook så bildene slettet hun!Bloggen hennes følger jeg nøye med! hun hadde en blogg der hun skrev at min gutt var hennes barn. 🙁 å etter jeg skrev et blogg innlegg om henne skrev hun et innlegg der hun sa at jeg løy og ryktene ikke var sanne.Flerne skrev kommentarer til henne men hun godtok dem aldri -.-
    Har både nr og adressa hennes så kontakter hun igjen hvis hun gjør dette.Kontaktet også blogg.no å de slettet bloggen hennes(La den ned) 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top