Klar ferdig gå!

Denne helga ble helt annerledes enn hva den pleier å Være, men på en god å utrolig kjekk måte. For jeg å min kjøre mamma, ei sykt kul vennine og min fantastiske datter har nemlig vert på Rally! Der traff vi min kjære pappa og teamet han er med å skrur for.

Dette var første gangen Mina Adeline var på rally. Hun må jo tidlig krøkes 🙂 så hennes super snille Moffar hadde vert å fått kjøpt øreklokker til hun. Han hadde sett etter i rosa men de hadde ikke flere i rosa igjen så da ble det grønn. Men det gjor ingenting siden grønn også er fint å siden grønn fargen på øreklokkene passet til fargen på bilen til det teamet som pappa er med å skrur for. Selvfølgelig er jo det viktigste med øreklokkene at de demper lyd nivået å det gjor de. Adeline var stille hele tiden å sov endel men når hun var våken var hun glad og fornøyd. Hun var ikke helt eni med meg ang at hun måtte ha på øreklokkene så hun protesterte litt men så godtok hun det helt fint 🙂 flinke dattera mi <3

Jeg tok masse bilder på rallyet i dag så det kommer bildeblogg så fort bildene er klar.
Vi alle storkoste oss på rally i dag å hadde en super kjekk dag, å i morgen skal vi bort på rallyen igjen. Noe jeg gleder meg noe helt sykt til.
Mere ifra hvordan dagene på rallyen har vert kommer å somsakt kommer det også bildeblogg for de som liker det 🙂

Hva har dere gjort til nå i helga?
Liker dere rally?

Xoxo,
Xtine Michelle

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top