Mmm, Så godt! Mer takk

Mmm, dette kan jeg like! Mer takk, HALO kan du gjøre mer?

I dag var momma og mamma til noe som heter kiropraktor. Ikke vet jeg hva det nå er, men jeg hadde ikke det største valget enn å være med. Jeg passet på å underholde mamma på det sterkeste så jeg fikk lure til meg ekstra oppmerksomhet av de koselige folkene rundt. Så jeg koste meg i armene til mamma å samtidig hørte mange kjekke komentarer om hvor søt jeg var osv. Dette likte jeg godt så da var jeg godt fornøyd. Ektra oppmerksomhet er bare ektra gøy! 

Da momma kom inn til kiropraktor dama fortalte de litt informasjon om meg, å dette likte jeg fordi det er så kjekt når jeg får ektra oppmerksomhet. Ingenting er bedre enn det, oppmerksomhet blir enn bare aldri lei 🙂 Men det de fortalte var ikke så kult. De fortalte hvor flink jeg hadde vert å holt mamma våken i hele natt pga jeg hadde så store magesmerter så jeg gren endel å var klarte bare ikke å være rolig fordi det var så vont. Så da hjalp det å være i armene å ligge intil mamma hele tiden å også få så mye tilgang som jeg bare ønsket til matfatet siden jeg da valgte å være litt rolig inni mellom. Er jo utrolig godt med kosemåltider så lenge matfatet er foran meg. Jeg liker så godt å få kose meg med maten så er glad jeg har så lett tilgang til maten som jeg har. 


Her koser mamma med meg mens kiropraktor dama undersøker meg eller som hun kalte det, hun ser på meg.. 
Jeg ligger bare der å nyter det! 🙂

Da kiropraktor dama hørte dette sa hun at hun kunne se på meg, jeg forsto veldig lite akuratt da siden hun selvfølgelig så meg allerde og syntes jeg var så søt. Så jeg var bare glad og fornøyd da å tenkte at hun ønsket å bruke jobb tiden sin til å se enda mer på meg siden jeg er så søt som hun fortalte meg. Men jeg fant raskt ut at hun ønsket å sjekke om det var noe som ikke var helt som det skulle i nakken min og i bekkene mitt. Da kiropraktor dama sjekket meg var det bare himmelsk godt. Jeg kunne ikke annet enn å bare nyte det. Så fant hun ut at jeg var litt stiv i den ene siden i nakken og i den samme siden nede i bekkene. Så da ble jeg bøstet med hvorfor jeg liker best å ligge å spise mest på den ene siden enn den andre og hvorfor jeg er missfornøyd når jeg må ligge på den andre siden som jeg ikke liker når jeg ligger i vogna osv. 


Her får jeg behandling i nakken. Dette er den dunketingen som dunket forsiktig på de plassene som er litt stift i nakken og bekkene mitt. 
Dette var likte jeg utrolig godt så jeg koste meg masse mens momma hålt og koste meg i handen min. 


Her får jeg behandling i bekkenet, samme behandling som hun ga meg i nakken min.
Dette er like godt når hun gjør det i bekkene så jeg stor koste meg. 
Mamma koser meg på hode samtidig så alt var bare helt topp 🙂


Etter hun hadde funnet ut dette begynte hun med en maskin som dunket forsiktig på de plassene i nakken og bekkene mitt som er litt stift. Dette likte jeg super godt å når hun plutselig stoppet opp med denne maskinen der ble jeg ikke fornøyd så da gren jeg litt så de skulle forstå at jeg ønsket at hun skulle gjøre mer. Så når hun endelig gjor mer av dette ble jeg helt sitte for da hadde de forstått hva jeg ønsket. Dette var kult, tenk jeg fikk det som jeg ønsket så lett. 


Dette bilde husker jeg ikke at har blitt tatt siden jeg ligger i vogna å sover.
Men jeg er egentlig på bildet sammen med mamma, dere ser meg bare ikke altså.


Dette bildet husker jeg heller ikke siden jeg nokk en gang ligger i vogna å sover..
Hva er det med at de tar bilde når jeg ligger i vogna å sover.. 
Men men, her er altså vogna mi med søte meg som ligger oppi å sover åsså er det mamma å momma.
Vi er godt fornøyd alle sammen her etter behandling hos kiropraktoren.

Nå etter behandligen har jeg vert veldig trøtt å sovet mye å våknet når det er mat å fått servert den ferske gode maten akuratt som jeg ønsker. Det er virkelig helt topp! 

Er det andre enn lille meg som har vert til behandling hos kiropraktor?
Ble dere små trøtte etter behandlinge?
Fungerte behandlinge for dere små?

Xoxo,
Mina Adeline  

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top