Mamma, hører du meg?

S.O.S!! Mamma jeg har mistet smokken min. S.O.S!! Mamma jeg må ha ny bleie.
S.O.S!! Mamma nå er jeg sulten igjen. S.O.S!! Mamma jeg er for varm.

Jeg har en god stund gått å tenkt på at jeg skulle hatt meg en babycall, men har ikke funnet den jeg synes så grei ut til en grei pris. 
Men i dag kom mamma over en babycall til en pris jeg syntes var grei, så da fikk jeg endelig kjøpt meg babycall. Dette er bare helt supert! Er så spent på å prøve den ut i kveld. Kan nesten ikke vente. Så skal sette den opp nå etterpå å prøve den ut. Jeg har tenkt å få mamma til å være der ved den som skal være ved Adeline å snakke til meg der jeg har den som jeg skal ha med meg. Grunnen for jeg har tenkt å teste den ut sånn er fordi jeg ønsker å være helt sikker på at den fungere før jeg har den ved siden av Adeline der hun sover. 


Dette er den delen jeg har med meg når Adeline sover, der jeg hører henne.


Dette er den delen som skal står ved siden av sengen til Adeline når hun sover så jeg kan høre hun.

Som dere ser her på bildet er det Philips Avent som er merket jeg har. Jeg kan ikke så mye om hva merke som er bra osv innen baby verdenen men selv har jeg vert å enda er super fornøyd med Avent merket av Philips. Så det har automatisk blitt til at jeg har havnet opp ved kjøp av Avent på de forskellige tingene jeg har trengt. Synes det er en grei pris på Avent tingene å jeg har vert heldig på noen av kjøpene jeg har hatt at jeg har fått det til en enda billigere pris enn hva original prisen har vert, noe jeg virkerlig synes er kjekt. Ingenting er kjekkere enn å få mer for pengene når enn trenger så mye baby ting. Men det var helt tilfeldig at det var Avent sin babycall jeg ente opp med å kjøpe, men er veldig glad for at det er den å er utrolig spent på å prøve den ut ettersom jeg har/er så fornøyd med det andre av dette merket. 

Jeg vet ikke hvordan det er med andre babycall som er av et annet merke om det er sånn at enn kan velge å bruke baterier eller å heller koble den til så en slepper å bruke baterier, men denne babycallen som jeg nå har av Avent har jeg muligheten til enten bruke den med baterier eller å velge å bruke den uten baterier. Å ha muligheten til å velge om jeg vil bruke baterier eller ikke synes jeg er utrolig greit og hvis jeg skal avsted så er det veldig greit å også ha muligheten til å f.eks bruke baterier om det er letter da. Dette har jeg mulighet til med både den som står ved sengen av Adeline og den som jeg har med meg så jeg hører hun.

Har dere babycall?
Hvilke merke har dere?
Har dere mye av barne tingene i sammen merket?
Har dere mye av Philips sitt Avent merke?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

3 thoughts on “Mamma, hører du meg?

  1. Aldri stol 100% på en babycall. Me kjøpte en t øve 2000,- for å vær sikker på go kvalitet å at an virka, men d e ikje alltid an jørr d :-/

  2. Lone: Nei, det er helt sant 🙂 Men er veldig kjipt når dere legger så mye penger i en babycall at den ikke alltid fungerer som enn skulle ønske :/

  3. Ja sant d, av å t komme d sånne bomkjøb :-/ å irriterende at me får inn andre på an au. Håbe du sleppe d 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top