I dag er dagen!


Tenk i dag er dagen. Dagen som jeg ventet lenge på. Jeg hadde nedtelling til denne dagen. Det er nemlig i dag du egentlig skulle komme til verden. Det er egentlig i dag jeg endelig skulle få treffe deg min vakre prinsesse. Men ettersom omstendighetene ble mer alvårlige pga jeg fikk en alvårlig infeksjon måtte du komme 5 uker før tiden. At du kom 5 uker før tiden gjor ingenting, du er å forblir det viktigste å mest fantastiske jeg noen gang kan få ha i mitt liv. Du er den beste gaven jeg noen gang har fått å for alltid får ha i mitt liv. Du er alt for meg jenta mi <3 Mamma sin lille prinsesse <3

Det er helt utrolig at i dag er dagen Mina Adeline egentlig skulle komme til verden. Tenk jeg skulle egentlig hatt hun i magen min frem til i dag, hvis jeg ikke hadde godt over tiden da. men i dag er termin datoen. Det er helt merkelig men samtidig fantastisk å se utviklingen på hun og hvordan hun har blitt sterkere å lært seg ting disse 5 ukene hun kom fortidlig. Det er rart å tenke på at sånn som hun er nå skulle hun ha blitt inni magen min. Å ikke minst så stor hun er nå, hun har jo vokst i rekord fart synes jeg. Men på disse ukene har det skjedd så mye! Noen av det er at Hun har lært seg å spise/drikke selv så hun slapp sonden etter ca 1 uke. Hun har lært seg nå å drikke (bli ammet) uten skjold. Hun har begynt å løfte hode og blitt sterkere nå til å gjøre det å holder det oppe litt å legger det forsiktig ned igjen. Hun setter bena under rumpa si å løfter seg opp bak når hun ligger på ryggen. Hun har blitt sterkere i hendene å holder å klemmer hardere med handen sin rundt fingeren min. å hun klarer å feste blikket sitt mye bedre nå og det har bare blitt bedre å bedre siden hun ble født. Dette er noen av tingene som har skjedd og utviklet seg de 5 ukene som har gått. Det er flere ting men tenkte å bare nevne noen av de nå. 

Det er enda endel sykehus besøk men det er pga noen ting som enda blir sjekket ettersom hun ble født 5 uker fortidlig og var prematur. Nå har hun vokst og kan endelig bruke 1´er bleier isteden for apoteket sine prematur bleier. Hun har også vokset seg litt mer inn i noen av klærne som er i str 50 men bruker enda noe i str 44, men det kommer seg iallefall veldig med str på klærne. Er så merkelig å se hvor liten tid det tar før klærne er for små å hun må over i større str. 

Tiden frem til nå og videre er bare så spennende, alt som skjer er jo helt fantastisk. Jenta mi har virkelig fått gitt meg et eventyr liv. Det er bare så fantastisk å jeg elsker hver dag, hver minutt og hvert sekund jeg har. Hun gjør alt helt perfekt bare med å være den hun er. Hun er å forblir min perfekte engel på jord. Jeg er føler meg som verdens heldigste mamma <3 

Xoxo,
Xtine Michelle 



Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på 
facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

8 thoughts on “I dag er dagen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top