BunnyGirl of the year

My one and only, gorgeous bunnygirl!

I dag er meg å min vakre datter å mamma ute på tur til Kristiansand. Derfor benyttet jeg annledningen til å bruke den søte kanin dressen hennes.
Hun er bare så nydelig og søt i den, synes jeg. Så derfor ønsket jeg å vise dere noen bilder av hun i den søte dressen. 




Kanindress – H&M – kr 199,-  //  Lue – H&M – ca kr 40,-  //  Smekke – Røff & Tøff – Gave

dressen ser veldig tykkk ut men den er ikke så tykk! men samtidig holder den en god temperatur så hun er ikke kald når hun har den på. Det spiller jo inn med hva enn har under dressen men her har hun bare en tynn bukse og en kjolegenser som også er tynn. Luen liker jeg også kjempe pga det er ikke noe knytting på den og den er lett å ta på. Jeg har måttet brette den opp litt pga den er litt for lang til hun enda siden hun er så liten som hun er + den er ikke stram rundt hode, noe hun virkelig ikke liker at de er. men er super å bruke uansett. Det er bare en tynn lue men synes den er perfekt til verforholdenen som er nå. Smekken som hun har på synes jeg er så grei å bruke så jeg slipper at klærne skal bli bløte av gulp osv hele tiden. Så synes det er greit å ha en smekke på av å til så enn kan slippe å skifte alle klærne hele tiden pga gulp. Synes også det er fint og bruke å gjør litt ekstra med anntrekket som hun har på seg til tider. 

Har noen av dere sånn dress og lue?
Liker dere barne klærne ifra H&M?
Har noen av dere vert på Røff og Tøff i kristiansand å handlet klær til barnet deres?
Bruker dere sånn smekker mye?

Xoxo,
Xtine Michelle 



Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

One thought on “BunnyGirl of the year

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top