Sjulte talenter eller bare flaks

Da har jeg prøvd meg på kjøkkene igjen! Denne gangen var det kjøtt middag som stod for tur og for meg en litt større utfordring ettersom jeg ikke har laget så mye forskellig kjøtt middager. Så da var det bare å sette igang å prøve meg frem med hvordan jeg ønsket å prøve å teberede kjøttet på. Grønnsakene som jeg laget var jeg mer sikker på siden jeg hadde laget det to ganger før på den måten. Så det følte jeg gikk fint. Så for å utfordre meg selv litt mer prøvde jeg med litt mer forskjellige grønnsaker denne gangen + jeg lekte meg litt mer med krydderet på grønnsakene denne gangen.

Kjøttet jeg teberette var marinert flintsteik. Jeg valgte å steke det litt først på begge sidene før jeg satte det i ovnen i ca 15 min og hadde grønnsakene i bunden i formen og kjøttet over grønnsakene. Grønnsakene hadde jeg laget til og hatt i ovnen i 15 min før jeg også tok kjøtte inn i ovnen. Grønnsakene hadde jeg bare lekt meg litt med krydder og brukt de grønnsakene jeg ønsket å deretter bare lagt de inn i ovnen. Som saus til kjøttet valgte jeg å bruke en sopp saus. Jeg kokte og deretter stekte også brokkoli å blomkål og deretter krydret det også litt.

Det var en lett og enkel men god mat å lage. Det tok ikke lang tid å krevde ikke noe stort for å lage. Men spennende å kjekt var det virkelig! Så har virkelig blitt kjekt å være på kjøkkene å ekspremitere med mat å hvertfall når maten blir spisende også.

Her er resultatet av hvordan maten så ut til slutt 🙂

Min søte prinsesse våknet også til litt mens jeg lagte mat så da var det å ta vogna bort å stå å vugge i vogna til hun sovnet igjen. Hun er så snill å laget ikke mye lyd ifra seg. Hun ligger å koser seg ofte å lager kose lyder å er virkelig bare en fryd å ha med å gjøre. Er helt sjokert over hva snill datter jeg har 🙂 hun er virkelig mamma si prinsesse <3

Liker dere å lage mat?
Har dere laget sånn mat som dette?

Xoxo,
Xtine Michelle

Innfo:
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker!
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top