Bildedryss – Et gledelig gjensyn

I dag har vert en fantastisk dag! Vi har nemlig hatt et super kjekt besøk av min kjære pappa. Vi alle storkoste oss å hadde det kjempe kjekt. Det var så kjekt å få besøk av pappa å jeg satte så stor pris på tiden vi hadde sammen i dag (setter alltid stor pris på tiden jeg har med pappa) å så god tid han også tar seg tid til barnebarnet sitt, Adeline 🙂 Adeline storkoste seg hos Moffar’en sin.

Vi var også ute på en herlig trilletur der pappa trillet Adeline i vogna. Det var helt fantastisk å kunne gå på trilletur på en fantastisk grusvei med nydelig natur rett runt oss hele tiden.

Jeg tok noen bilder ifra dagen i dag å trilleturen vi hadde så her kommer endel bilder ifra dagen i dag 🙂

Fotograf & Copyright : Xtine Michelle Broberg

Håper dere fantastiske lesere også har hatt en nydelig dag og helg! 🙂

Xoxo,
Xtine Michelle

Innfo:
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker!
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top