Utrolig men sant!

Det er helt utrolig men faktisk sant! Jeg sto på kjøkkene i dag å laget middag til meg å min kjære mamma. Jeg fikk lyst til å gjøre dette helt av meg selv. Så er ganske skolert selv av meg selv som kom på dette å som også hadde lyst til å lage mat. Maten jeg laget var ganske lett men sunn mat. Jeg laget til kylling file og grønnsaker som jeg tebererte i ovnen. Resultatet ble overraskende bra og smakte faktisk godt. Så middagen ble utrolig nokk spisende.

Mange synes nokk en sånn type mat rett er lett å lage osv. Men for meg som ikke har laget så mye forskjellig mat uten oppskrift så var det noe nytt for meg. Det var veldig kjekt å gikk raskt å lage. Så det blir ikke siste gangen jeg er på kjøkkene å laget mat og middag for å si det sånn 🙂

Liker dere å lage mat?
Lager dere mye mat?

Xoxo,
Xtine Michelle

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

One thought on “Utrolig men sant!

  1. vet godt åssen “den følelsen” er, er egentli ikke noe husmor av meg, men etter jeg flytta ut med kjæresten lager jeg maten og vasker… haha det er også en litt rar følelse, nesten som det ikke er helt meg heller! x-) mer bilder av babyen? hun er så utroli nydelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top