Bildedryss – Min engel på jord


No one else will ever know the strength of my love for you.
After all, you´re the only one who knows what my heart sounds like from the inside
!

Jeg satt i går å så igjennom bildene ifra tiden fra sykehuset. Der kom jeg over noen bilder jeg ønsker å vise dere.
Det er jo mye tid som en sitter å slapper av på sykehuset når enn er der, selv om enn har en liten baby så er det litt tid inni mellom måltidene som enn tenker ut litt forskellig å gjøre. Blant annet under den tiden fant jeg ut at jeg ønsket å ta noen bilder av prinsessa mi. Så da var det å sette igang med litt kreativitet! Så jeg laget til et “sykehus” fotostudio i sengen min! Kreatift eller hva? hehe. Det ble iallefall bilder ut av det.

Adeline lå så fint å slappet av mens jeg tok bilder å hun oppførte seg kjempe fint! Hun er jo bare helt fantastisk, den lille jenta mi ♥ jeg er så stolt over hun at jeg finner ikke ord som kan beskrive det.. Men det er nokk sånn alle som er og har blitt mamma føler det. Så tror alle mamma’er forstår stoltheten å den fantastiske følelsene som er der hele tiden.

Men nå skal jeg heller vise dere bildene som jeg tok enn å bare skrive å skrive hele tiden. Så her er bildene for første gang på bloggen.







Fotograf & Copyright: Xtine Michelle Broberg

Hva synes dere om bildene?
Liker dere å ta bilder?
Hvis dere har barn, tok dere mye bilder på sykehuset av barnet?

Xoxo,
Xtine Michelle


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

2 thoughts on “Bildedryss – Min engel på jord

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top