Minner som aldri tar slutt

Jeg trenger ingen alkohol, fest eller uteliv for å få en super kjekk helg som er perfekt for meg. Jeg har det jeg trenger for å få en perfekt og kjekk helg nemlig min fantastiske datter, Adeline
Tiden flyr avgårde og hvert minutt og all tid som finnes i et døgn er himmelsk sammen med hun.

Så da dagen kom der mange går ut og fester fant jeg ut at det var på tide og gjøre noe minnerikt! Derfor fant jeg frem 3D avtrykk sette mitt og satte igang og lage trolldeig og gips. For nå var Adeline snart 4 uker gammel å tiden flyr jo avsted, så jeg ønsket å ha minne av hand og fot avtrykket hennes ifra tiden nå når hun er så liten.

Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre det på sykehuset, men det ble det ikke noe av. På sykehuset laget vi heller avtrykk av fot og hand med barne veldig vannmaling som følget med i en pakke som var til avtrykk med barn.

Resultatene ble jeg super fornøyd med på begge type avtrykkene som jeg har laget. Så når jeg har malt rammen å har sluttresultatet helt klart så kan jeg legge ut bilde av resultatet og hvordan jeg gjor det når jeg laget det.

Selv synes jeg det er så kjekt med sånne minner som det så jeg kan se tilbake på når Adeline er større. For tiden når hun er liten får jeg jo aldri igjen ettersom det er her å nå jeg får oppleve det sammen med hun. Så da synes jeg det er kjekt å kunne lage sånne fantastiske minner som vi kan se tilbake på å også at jeg kan vise hun hvor liten handen og foten hennes var da hun var nesten 4 uker gammel.

Har dere laget 3D avtrykk av foten og handa av barnet deres?
Synes dere sånne ting er kjekt å ha som minner?

Xoxo,
Xtine Michelle

Innfo:
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker!
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top