Bildedryss & film – My one and only


Følelsenne ble virkelig. En uendelig lykke. En større kjærlighet finnes ikke.
Her er min fantastiske prinsesse.

I går var jeg på 3D og det var en ubeskrivelig stor opplevelse. Jeg har fått et spesielt bånd til hun, det var jeg klar over men nå etter jeg så henne i 3D ble alt mye sterkere. Det ble en realitet jeg ikke hadde innsett på den måten før nå. Jeg hviste jeg skulle bli og er allerede mamma til verdens vakreste prinsesse, nemlig jenta mi. Men den sterke følelsen som kom i går da jeg fikk se henne årntlig var helt ubeskrivelig. Hun er alt for meg å live mitt, jeg elsker henne av hele mitt hjerte og gleder meg til å starte livet det nye livet jeg vil få når hu også kommer ut og i hendene mine. Jeg gleder meg så utrolig mye og ser så fram til å få være hennes mamma. Tenk jeg har fått gaven med å få bli og har blitt mamma til en så fantastisk jente. Det er helt sykt, men samtidig det største som har skjedd meg. 

Jeg sitter flere ganger iløpet av dagen og bare ser på de herlige bildene av jenta mi. Jeg blir aldri lei av det! og smilet kommer fram hele tiden, filmene blir satt på flere ganger før jeg kan se videre på neste film. Ja jeg sitter bare å smiler hele tiden. 

Alt så kjempe bra ut med den lille jenta mi og hun sa det var ikke noe galt med hun som hun kunne se på 3D & 4D en, og hun sa hun hadde det kjempe godt inni magen min 🙂 Dette gledet meg så utrolig mye og høre hun på ultralyden si. Smilet mitt hadde gått helt rundt hadde ikke ørene mine stått og past på at det ikke gjor det. 

men jeg kan skrive mer om det i egen blogg om dere ønsker så kan jeg heller vise dere noen av bildene ifra 3D & 4D en 

Her er en liten film av prinsessa mi 
Hun gjesper på filmen 

Skal sette sammen en film med film snutter og flere bilder av jenta mi som jeg tenkte å vise dere. Så følg med videre så kommer filmen så fort den er klar 🙂

Hva synes dere om bildene?
Hvordan ble deres 3D og 4D bilder og filmer hvis dere var på det?
 
Xoxo,
Xtine Michelle 

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

2 thoughts on “Bildedryss & film – My one and only

  1. Oi, dette må ha vært en helt spesiell opplevelse for deg 🙂 Hun blir verdens heldigste lille jente som har en mamma og en bestemor som er så glad i henne 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top