En liten smakebit – Evig lykke


En opplevelse for livet. En ubeskrivelig stor kjærlighet. En evig lykke. Hun er perfekt! <3

I dag har jeg somsakt vert på 3D & 4D. Det var en sinsykt stor og minne rik opplevelse som jeg aldri glemmer. 3D & 4D ultralyden var så vert hver å en krone jeg betalte for den. Jeg angrer ikke et sekund. Jeg er så evig glad for å ha fått denne muligheten til å få gå på den. Alt ble så mye mer virkelig og jeg kjente noe ekstreme følelser jeg aldri har kjent før. Jeg er så evig glad og er virkelig i en totalt lykke rus etter å ha sett min perfekte datter. Hun er helt perfekt i mine øyner å jeg elsker henne over alt på denne jord.

Jeg klarer desverre ikke å legge ut noe bildeblogg å filmer før i morgen her på boggen siden jeg er så trett og sliten etter turen. Men hver en time av kjøre turen var vert det. Jeg har hatt en så utrolig kjekk dag at jeg kan ikke annet enn å bare smile hele tiden. Nokk en gang jeg er så utrolig glad og stolt over datteren min.

Men her får dere en liten smakebit på et av 3D bildene som ble tatt og så kommer det mye mer i morgen. Så bare følg med om du ønsker å se mer og høre mer ifra 3D & 4D ultralyden.

Min perfekte lille prinsesse,
jeg elsker deg over alt på jord. Du er alt for meg <3

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på 
facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

2 thoughts on “En liten smakebit – Evig lykke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top