Spenningen bare øker


Tiden har aldri vert så nær. Spenningen bare øker, mer å mer å enda mer..  Å den har ingen planer om å roe seg før tiden er her.

Nå skal vi snart kjøre inn til Stavanger. Det er ca 6 timers tur til sammen (fram og tilbake). Er ikke så opptatt av at vi må kjøre et stykke for det er så vert hele turen. Som jeg nevnte i går så skal vi inn til Stavanger på 3D. Tenk jeg skal endelig få se jenta mi årntlig. Jeg skal få se hvordan prinsessa mi ser ut. Jeg prøvde å beskrive hvor stor følelse det var til mamma men følte forklaringen ble merkeli, haha. Jeg prøvde å beskrive det som at jeg har så mange sommerfuler i magen akkurat som om jeg er forelsket bare 1000 ganger sterkere enn følelsen med å være forelsket. Mamma forklarte meg at det var det nermeste mamma følelsen jeg hadde nå til den lille jenta mi. Så tørr nesten ikke tenke på hvor sterkt det kommer til å bli når jeg får henne i armene mine siden kjærligheten og følelsenne for hun er så sterke som de er allerede. Men stort blir det, ja ubeskrivelig stort! 

Jeg hvet ikke hvordan jeg kommer til å reagere når jeg ser prinsessa mi årntlig for første gang i dag (alså på en mye bedre måte enn på vanlig ultralyd), det blir nesten spennende å heller se hvordan reaksjonen min blir enn å prøve å tenke seg til det. 

Her er en liten film om hvor klar jenta mi er til å endelig vise meg hvordan hun ser ut

Jeg hvet jeg kommer til å synes at prinsessa mi er perfekt uansett, men gleden av å endelig få oppleve å få se henne årntlig er så stor. 
Jeg kommer til å oppdatere dere og vise bilder så fort jeg får muligheten. Vi skal nemlig innom tante og onkelen min også på veien hjem over der vi skal endelig få treffe Sienna igjen. Det er søskenbarnet mitt. Gleder meg kjempe mye til å treffe de alle sammen igjen. Sienna er ble født i år så hun er ikke enda 1 år gammel, så er så kjekt å få se henne og treffe henne og følge henne i tiden frem igjennom. Hun er bare så kul og fantastisk jente.

men nå må jeg springe å hive på noe sminke i ansikte og gjør meg klar til at meg å mamma kjører inn til Stavanger.
Hold dere oppdatert så kommer det mer senere.

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på 
facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.
 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top