Utrolig men sant!

Jeg ble helt sjokert, men samtidig utrolig glad! Jeg hviste ikke helt hva jeg skulle si men smilet var så stort som det noen gang kunne være! 
Det er bare helt utrolig men faktisk det er sant!

Jeg ble helt sjokert i dag når jeg våknet å så dette. Jeg trodde ikke det skulle være mulig, men faktisk de er det! Jeg måtte ta bilde av dette med en gang jeg så det. For jeg har nemlig kommet på topp 200 lista for hele blogg.no. Ja det er helt utrolig men faktisk det er sant! Jeg har aldri hatt så mye lesere før nå og jeg er så utrolig takknemlig for at dere som følger meg og leser bloggen min faktisk tar dere tid til det. 

Jeg hadde aldri fått opplev dette hadde det ikke vært for dere fantastiske lesere. Så tusen mange takk til dere som leser og følger meg på bloggen min. 

Her er et bilde av topp 200 lista på blogg.no der jeg ligger på 123. plass på topplista for hele blogg.no og 2.plass på topplista i Mandal (der jeg bor).

Som dere ser så ligger jeg nå på 2.plass på topplista i Mandal og 123. plass på topplista for hele blogg.no! Å ja, jeg kommer ikke over det.. det er helt sykt men utrolig kjekt. Jeg har aldri vert på topp 200 lista på blogg.no før så dette gledet meg utrolig mye. Som dere ser så ligger jeg på disse plassene nå med 389 lesere. Og nokk en gang, dere alle lesere er bare helt faktastiske 🙂 Så tusen mange takk til dere alle. 

 

Xoxo,
Xtine Michelle  


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på 
facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.
 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top