Dagen jeg har ventet på


Flere uker med venting. Ventet på en spennende dag. En dag med glede og spenninge. 
I morgen er endelig dagen her. Hva jeg har ventet på får dere hvite her.

For flere uker siden fikk jeg en dato, en dato der jeg skulle få oppleve noe som jeg synes er stort. Jeg har gledet meg så utrolig mye å hatt nermere nedtelling til denne dagen. Hva jeg skal denne dagen er det nokk noen av dere så hvet men samtidig noen av dere som ikke hvet. 

Denne dagen vil si mye om den lille jenta mi som jeg venter om ca 10 uker (sier ca siden ingen vet hva tid hun bestemmer seg for å komme). Denne dagen vil jeg få endelig hilse på jenta mi en siste gang før hun kommer. Jeg får se henne mye bedre enn jeg noen gang har gjort før. For jeg skal nemlig på 3D i morgen! 🙂 Jeg gleder meg så utrolig mye og klarer nesten ikke vente til morgen dagen kommer å jeg er på vei inn til stavanger med min kjære mor for å se hun lille jenta mi for en siste gang før hun kommer. Jeg får nå muligheten til å se bedre hvordan hun ser ut å hvordan hun har det. Jeg får filmer av hun når hun ligger inni magen min og har det trykt og godt. Jeg får rett å slett se jenta mi på den beste måten som jeg hvet går ann så lenge hun er i magen min. 

Min mor knuste tåa si i dag så det er jeg som skal kjøre inn der i morgen, men det vil gå kjempe fint. Det er meg og mamma og kanskje pappaen min som skal inn. Og vi er utrolig spente alle sammen. Det blir så stort å få oppleve dette. De som har vert på 3D før eller skal på 3D hvet nokk mer hvor stor glede det er å få denne muligheten, men flere av dere forstår nokk godt hvor spennende det er. 

Jeg skal selvfølgelig vise dere bilder å sånn i morgen når jeg er hjemme igjen om hvordan jenta mi ser ut. Jeg håper jeg får så gode bilder som mulig å skal vise dere de bildene jeg har fått som er gode. Så kan jeg se om noen av filmene blir gode og om jeg klarer å få vist dere noen av de også. Jeg må nesten bare se hvordan filmene å det blir før men skal prøve å få vise dere det jeg kan av det 🙂

Har vert på 3D?
Fikk dere gode bilder og filmer?
Var det mye glede hos dere før dere skulle på 3D?
Hvem var med dere på 3D en eller gikk dere alene? 

Xoxo,
Xtine Michelle 

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på 
facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

One thought on “Dagen jeg har ventet på

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top