Fargerike løfter

Jeg låvet tidligere i uka at jeg skulle legge ut magebilder. Siden dagene har vert fult med mye som har skjed så har det desverre dratt litt ut. Men jeg holder det jeg lover, å her er magebildene for uke 29. Jeg var veldig dårlig og sliten den dagen de ble tatt så det ble ikke tatt så mange bilder. Men er glad for jeg klarte å få tatt magebilder for uke 29 uansett hvor mye dagene har vert fult opp med å hvor dårlig jeg var/er til tider. Så bedre å legge de ut nå enn aldri. Så her er bildene, håper dere liker de 🙂



Hva synes dere om bildene? 
Synes dere at det er noe forandring på magen nå enn tidligere? 
Hadde dere like stor baby mage i uke 29 eller var deres baby mage mindre?
Tok dere bilder for hver uke?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på 
facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

One thought on “Fargerike løfter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top