Gratis fra forskjellige kjeder


Gratis pakker ifra forskjellige kjeder er alltid like spennende og kjekt. Hva ligger oppi disse pakkene?

Jeg har nå vert å fått flere gratis pakker. De jeg har fått av denne gangen var Libero som jeg fikk pakken ifra på Kiwi og jeg var på vitus apotek å fikk pakken ifra de. Det var utrolig spennende å få de pakkene også å få se hva som var i disse pakkene. Jeg synes alt som var oppi var nyttig og spennende. Det var ikke noe av det jeg ikke følte nytte av. 

Jeg skal nå hvise dere hva som var oppi pakkene så jeg starter med Libero sin pakke
(de arkene og brosjyrene som lå oppi ble litt utbrent i bildene så er litt vanskelig å se hva som er i brosjyrene så beklager det).

Libero startboks er full av nyttige og kjekke gaver. f.eks. på innhold i pakken er: bleier, svanemerkede pleieprodukter, en leke og noe til mor. Innholdet varierer siden de hele tiden videreutvikler boksen sitt innhold.

 

Så var det pakken ifra vitus apotek og innholdet i den.
(de arkene og brosjyrene som lå oppi ble litt utbrent i bildene så er litt vanskelig å se hva som er i brosjyrene så beklager det).
 


Apotekpakken er en boks som inneholder mye informasjon og kvalitetsprodukter fra kjente apotek-leverandører. Det er ikke bare til babyen men også til mor.

Begge pakkene er spennende pakker å jeg likte kjempe godt alt jeg fikk med. Alt kommer til nytte og det blir spennende og prøve ut de forskjellige prøve produktene som er i pakkene for å finne ut hva som passer til den lille jenta mi. Anbefaler virkelig andre som er gravide og ikke har enda benyttet seg av disse gratis pakkene til å benytte seg av de. Det er utrolig kjekt å kunne ha prøve produkter å teste ut hva som passer perfekt for ditt eget barn enn å kjøpe forskellige ting så enn plutselig finner ut ikke passer til barnet som en har. Disse to pakkene som jeg har vist her har jeg hentet på Vitus apotek og Kiwi. Det er bare til å gå inn på sidene til Libero og registrere seg der så får enn hente lapp i posten for å gå på kiwi og apotek pakken registrerer du deg på vitus apotek å da får en mail og kan hente den ut. 

Jeg har flere gratis pakker jeg venter på å få hente ut og skal skrive om de så fort jeg har hentet de ut.
Det er vanskelig og finne en bestemt som en liker bedre enn de andre for alt er så nyttig av det enn får i pakkene.

Har dere hentet ut noen av disse gratis pakkene?
Var dere fornøyd med innholdet i pakken siden det kan variere litt?
Hvis dere ikke har hentet gratis pakker, skal dere gjøre det? 
Hva synes dere om disse to pakkene jeg har hentet ut nå?

Beklager at det ikke var mer utfyllende informasjon om hver pakke, om noen ønsker jeg skal skrive mer utfyllende informasjon om de så er det bare å si ifra. 

Xoxo,
Xtine Michelle  


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på 
facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.
 


Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top