Extreme makeover

Extreme makeover er alltid like kjekt, men hva har fått en makeover nå? 
Her får dere svaret. 

Nå har jeg endelig fått gjort den store forandringen med vogna mi som jeg har ventet lenge på! Jeg har nemlig nå fått kjøpt rosa trekk til vogna mi. Så nå er trekket kommet på vogna å jeg er super fornøyd med resultatet. Her kommer resultatet i bilder som dere kan få se 🙂

Bilde av vogna Før:

Bilder av vogna nå med det nye resultatet:

Hva synes dere om vogna mi nå?
Synes dere forandringen på vogna ble stor ifra før til nå?

Hva synes dere om resultatet av forandringen jeg har gjort?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top