Bedre å klare det selv enn å trenge et mannfolk


Jeg har alltid sakt jeg aldri skal være avhengi av å måtte ha en mann i huset. En som skal skru å fikse alt det som vi jenter egentlig ikke skal få til. 
Jeg synes det er så mye bedre å lære seg ting som det sies at egnetlig er gutte ting, men så heldigvis flere å flere jenter nå kan!
For vi jenter kan også!

Jeg har aldri vert en jente som liker å stå på kjøkkene å lage masse mat, vaske gulver, vaske klær, brette klær, jobbe i hagen og det vanlige husarbeidet! Jeg er mer den jenta som elsker å skru, bruke hode til å kunne fikse ting, sette sammen ting som må bygges, alltid ønsket å jobbe i oljen osv. Jeg kan være husmor jeg også, men det med begrensning før jeg ønsker å gjøre andre ting. Jeg kan lage mat, vaske klær, vaske gulv å være “husmor”, men hvem kan ikke det?

I dag har jeg iallefal hatt det kjempe kjekt, jeg har satt opp baby ting. ALENE! Min kjære mor var til stede om jeg trengte hjelp til å holde noe men jeg satte opp stellebordet alene (uten hjelp! og dette med den store magen som har kommet). Det var så kjekt å se at jeg kunne klare å sitte på gulvet å få dette til uansett om magen var i veien til tider. Men resultatet ble super bra! Jeg synes iallefall det, å ble veldig fornøyd. Min mor likte også resultatet av hva jeg hadde klart å skru isammen i dag siden jeg har magen som har blitt såpass stor. Hun hjalp meg jo med å snu stelle bordet å få det inn på badet siden jeg ikke klarte så bra å få det med meg når det ble såpass stort siden magen var i veien 😛

resultate ble sånn så dette når jeg hadde fått det inn på badet å fått satt tingene i det.

Jeg har også fått satt opp sengen til den lille jenta mi. Den har blitt satt opp på romme mitt, siden jeg har flyttet inn til min kjære mor. Så holder på å fikse til på rommet nå med å sengen som er satt opp å sette baby ting på plass 🙂 Hvordan resultatet blir til slutt på rommet mitt får dere se senere. Meg å min kjære mor har vurdert om vi skal bytte rom etterhvert siden romme mitt er litt i det minste laget for to og sove i, så det er store muligheter for at vi finner ut at vi ønsker å gjøre det for at det skal bli medre for hun lille. Men akuratt nå fikser jeg til mitt rom så får vi se senere hva meg å min kjære mor kommer fram til å gjøre om det blir bytting av rom eller ikke 🙂 Vi ønsker iallefall å gjøre det best for hun lille uansett hva! 

Hva synes dere om stelleborde mitt?
Har dere sånn stellebord?
Liker dere å klare å gjøre ting selv eller liker dere å gå hjelp?
Har noen av dere hatt baby sengen på deres eget rom?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top